بهترین راه ترمیم پن کیک شکسته
ترمیم پن کیک شکسته (قسمت۱)
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷
آشنایی با سرم مو
سرم مو
فروردین ۱۸, ۱۳۹۷

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۱)

بهترین آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای 50 سال :

          به عنوان یک خانم، دیدن حلقه های سیاه و تاریک، چروک ها و کیسه ها زیر چشمان شما می تواند بسیار دلسرد کننده باشد ، و باعث می شود چهره شما مسن تر و با شادابی کمتری دیده شود . با این حال، با استفاده مناسب از آرایش و مراقبت خوب از پوست تان، چشم شما می تواند جوان باشد و می تواند بهترین ویژگی شما باشد. آرایش چشم می تواند چهره شما را جذاب تر کند و زیبایی شما را نمایان کند، به شما کمک می کند تا در سن و سالتان با اعتماد به نفس بیشتری برخوردار شوید.

  •  به سن خود اطمینان داشته باشید.

زنان می توانند به راحتی از سن خود خجالت بکشند، اما زیاد شدن سن یک امر طبیعی است . هرچه اعتماد به نفس بیشتری نسبت به سن خود احساس کنید، راحت تر احساس زیبایی می کنید. درک کنید که پوست شما احتمالا متفاوت از زمانی است که شما در بیست سالگی بودید، اما این بد نیست. سعی کنید برای جلوگیری از فرار کردن با آرایش و تمرکز بر روی انجام آنچه که بهترین برای پوست خود است.

  • درک کنید که هرچقدر هم آرایش کمتر باشد باز هم زیاد است .

استفاده از سایه آرایش چشم و دیگر آرایش های چشم یک مهارت است، و شما ممکن است وسوسه شود که آرایش بیشتری کنید، اما این کار اگر بدون مهارت انجام شود سن شما را بیشتر نشان میدهد. زیرا شما می خواهید تا آنجا که ممکن است پوست شما را آرایش پوشش دهد. با این حال، آرایش چشم بیش از حد ، توجه بیشتری به چشم شما جلب می کند (نه به دلیل خوبی).هرچقدر ظاهر طبیعی تر به چشم های تان بدهید زیباتر میشوند، اما از آرایش مختصری آنها را بی نیاز نکنید.

  • لوازم آرایشی خود را عاقلانه انتخاب کنید .

محصولات گران قیمت همیشه بهتر نیست . برای انتخاب لوازم آرایشی به چند چیز باید توجه کنید: به نوع پوست شما، ابزار مورد استفاده شما و مهارت شما در استفاده از لوازم آرایشی . شما میتوانید از نظر افرادی که دارای نوع پوستی مشابه شما هستند،سوال و جواب کنید تا محصول مناسب پوست خودتان پیدا کنید. به یاد داشته باشید که پوست هر کس متفاوت است بنابراین شما باید آزمایش کنید که چه چیزی برای شما مناسب است. قدرت لوازم و محصولات آرایشی را زیر سؤال نبرید. محصولات با کیفیت خوب می تواند یک محصول آرایشی را جلوه دهد یا خیر.

  • رنگ آرایش خود را بشناسید .

منظور از رنگ آرایش ،سایه پوست و زیر پوست شماست. با استفاده از رنگ آرایش اشتباه ، می تواند چهره شما را خجالت زده یا نارنجی نشان دهد . راه های زیادی برای پیدا کردن رنگ آرایشی در پوست شما وجود دارد . یک راه سریع این است که به رگها در مچ دست نگاه کنید - اگر آنها به نظر سبزتر باشند، احتمالا دارای ضخامت گرم هستند. اگر آنها بنفش هستند، شما احتمالا دارای وضوح خنک و اگر آنها به وضوح یکی از دیگری نیستند، شما احتمالا دارای نکات خنثی هستید. نگران نباشید یک آرایشگر حرفه ای میتواند به شما کند!
        سایه و تنه چهره شما گاهی می تواند با سایر قسمت های بدن متفاوت باشد. در حالت ایده آل شما باید محصولات خود را با گردن / بدن خود مطابقت دهید. اکنون که شما سایه و رنگ آرایشی پوست خود را می شناسید، محصولات را برای هماهنگی با هم پیدا کنید. تطبیق رنگ پایه و پوست شما یکی از مهمترین هاست، اما محصولات چشم و سایه نیز متفاوت هستند. یک قاعده کلی این است که از چگونگی تطبیق با دستان شما (برای افرادی که دارای تندرستی گرم هستند، به رنگ های کدر و لایه بردار چسبیده و کسانی که دارای کولرهای خنک تر هستند، تمایل به رنگ کوره را دارند).
افرادی که دارای توناژ خنثی هستند، خوش شانس هستند، زیرا هر دو لباس تن سرد و تن گرم را میتوانند می پوشند. بدون اینکه تمیز و یا نارنجی به نظر برسند.
این فقط یک قاعده است، آزمایش برای پیدا کردن آنچه که فکر می کنید به نظر می رسد بهترین است!

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Apr 7Rating: 4.0آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال به عنوان یک خانم، دیدن حلقه های سیاه و تاریک، چروک ها و کیسه ها زیر چشمان شما می تواند بسیار دلسرد کننده باشد ، و باعث می شود چهره شما مسن تر و با شادابی کمتری دیده شود . با این حال، با استفاده مناسب از آرایش و مراقبت خوب از پوست تان، چشم شما می تواند جوان باشد و می تواند بهترین ویژگی شما باشد

به عنوان یک خانم، دیدن حلقه های سیاه و تاریک، چروک ها و کیسه ها زیر چشمان شما می تواند بسیار دلسرد کننده باشد ، و باعث می شود چهره شما مسن تر و با شادابی کمتری دیده شود . با این حال، با استفاده مناسب از آرایش و مراقبت خوب از پوست تان، چشم شما می تواند جوان باشد و می تواند بهترین ویژگی شما باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *