بهترین راه ترمیم رژلب شکسته
ترمیم رژلب شکسته
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷
بهترین اکستنشن مو
اکستنشن مو
فروردین ۱۹, ۱۳۹۷

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۲)

بهترین آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال (قسمت2) :

  • یک پرایمر را روی صورت خود بزنید.

استفاده از پرایمر به شما یک پایه صاف برای آرایش کردن می دهد، و باعث میشود در طول روز بیشتر بماند. برخی از پرایمرها حتی خواصی دارند که باعث می شود پوست شما به نظر شادابتر و روشن تر به نظر برسد. برای به حداقل رساندن چین و چروک ها و منافذ پوست، از پرایمر ضخیم استفاده کنید . در انتخاب پرایمر بسیار دقت کنید . نتایج آنها به میزان قابل توجهی بسته به نوع پوست شما متفاوت است .

  • به صورت خود کرم پودر بزنید.

 این باعث می شود پوست شما سالم به نظر برسد و بیشتر درخشش داشته باشد. همچنین باید چهره خود را با گردن و بدن خود مقایسه کنید. از پایه مایع استفاده کنید. کرم پودر های پودری پوشش کمتری ایجاد می کنند و پوست شما خشک تر می شود، در نتیجه چین و چروک پوست شما بیشتر می شود و سن شما را بالاتر نشان میدهد .
این کار را با استفاده از یک برس یا یک اسفنج آرایش مرطوب (مانند BeautyBlender) انجام دهید. با استفاده از انگشتان دست خود می توانید آن را روی پوست تان بیشتر بخوابانید. اطمینان حاصل کنید که آن را زیر استخوان فک و پایین گردن خود زده اید تا رنگ به آرامی جریان یابد.

  • به سیاهی زیر چشم تان کانسیلر بزنید.

اگر با کرم پودر زیر چشمتان همچنان سیاه مانده است از کانسیلر استفاده کنید. یک مقدار کوچک از کانسیلر مایع را به آن نقاط تاریک و یا کیسه های زیر و اطراف چشم خود اضافه کنید، با انگشت خود و یا اسفنجی آن را روی پوست خود بخوابانید . یک کانسیلر که یک سایه یا دو برابر سبک تر از پوست شما است را انتخاب کنید و سعی کنید در آن مناطق تیره تر متمرکز شوید، زیرا در مورد مناطق سبک تر چهره شما روشن خواهد شد.

آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سال(قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 8Rating: 3.5آرایش چشم خانمهای بالای ۵۰سالهاستفاده از پرایمر به شما یک پایه صاف برای آرایش کردن می دهد، و باعث میشود در طول روز بیشتر بماند. برخی از پرایمرها حتی خواصی دارند که باعث می شود پوست شما به نظر شادابتر و روشن تر به نظر برسد. برای به حداقل رساندن چین و چروک ها و منافذ پوست، از پرایمر ضخیم استفاده کنید

استفاده از پرایمر به شما یک پایه صاف برای آرایش کردن می دهد، و باعث میشود در طول روز بیشتر بماند. برخی از پرایمرها حتی خواصی دارند که باعث می شود پوست شما به نظر شادابتر و روشن تر به نظر برسد. برای به حداقل رساندن چین و چروک ها و منافذ پوست، از پرایمر ضخیم استفاده کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *