پرپشت شدن مو با قرص آسپرین
با یک قرص موهای پرپشت و براق داشته باشید!
فروردین ۲۵, ۱۳۹۷
معرفی بی بی کرم میبلین
بی بی کرم میبلین
فروردین ۲۶, ۱۳۹۷

آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال(قسمت۳)

بهترین آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال

آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال(قسمت3) :

  • رژگونه بزنید.

سعی کنید رژگونه را به استخوان گونه های خود بزنید . اعمال رژگونه به سیب گونه های شما می تواند چهره شما را پیر تر نشان بدهد ، در حالی که رژگونه زدن به گونه های شما چهره تان را جوانتر میکند، چهره شما را پررنگ تر و سالم تر می کند. شما می توانید یک نمودار آنلاین برای این پیدا کنید. از یک محصول مایع یا کرم استفاده کنید و به اندازه کافی مصرف کنید. مانند کرم پودر ، انتخاب رژگونه سرخ می تواند پوست شما خشک نشان دهد . در کنار سایه های سبک تر سایه هایی که بیش از حد تاریک هستند، چشمان شما را توخالی نشان میدهد.

  • استفاده از پرایمر پلک .

همانطور که میدانید هرچه سن بالاتر میرود ،پلک چشم به طور طبیعی بیشتر افتاده می شود، و احتمالا آرایش چشم شما در طول روز از بین می رود، حرکت می کند و یا پاک می شود. استفاده از پرایمر قبل از استفاده از سایه چشم کمک خواهد کرد که سایه چشم در جای خود باقی بماند و همچنین طول عمر آرایش شما بیشتر میشود. پرایمرهای پلک در رنگ های مختلف هستند. اکثر آنها در سایه های بی رنگ هستند برای مطابقت با پوست شما و برای پنهان کردن هر گونه تغییر رنگ . اما شما همچنین می توانید از توناژ سفید استفاده کنید، که باعث می شود پلک بیشتر به چشم بیاد .

سایه های خنثی چشم را اعمال کنید چشمهایی که بیشتر در معرض چین های چروکی قرار دارند و کمی کم رنگ تر هستند، به رنگ های زیادی نیاز ندارند، فقط یک نور خفیف برای ایجاد شادابی بیشتر. کشیدن یک سایه خنثی یا نور در همان طیف رنگ به عنوان رنگ پوست (برای پوست سبک به متوسط ​​پوست سعی کنید شامپاین، بژ یا تپه، برای پوست های تیره پوست طلسم ظریف یا قهوه ای روشن) در سراسر پلک خود را. برای نگاه کردن به یک دراماتیک تر، شاید برای یک شب، یک رنگ مات تیره در آرنج و گوشه بیرونی برای تعریف و نمایش بیشتر تعبیه کنید.
سایه چشم یکی از محصولاتی است که محصولات پودر برای پوست مسن تر کار می کنند. سایه های کرم تمایل به چروک دادن و چروکیدن را راحت تر از پودر در اطراف چشم می گذارند.
اگر یک بخش از پلک شما وجود دارد که از روی آن پوشش داده نمی شود، می توانید از یک سایه روشن و خیره کننده استفاده کنید تا نقطه آن را برجسته کنید. با این حال، شما باید با این کار صرفه جویی کنید، زیرا برجسته شدن بیش از حد اعمال می تواند توجه شما را به چین و چروک و هود، توجه خود را از چشمان واقعی خود کاهش دهد و آنها را کوچک و بسته به نظر برساند، که مخالف آن چیزی است که شما دارید تلاش برای انجام دادن
مراقب باشید با رنگ های تیره، زیرا آنها می توانند چشم های غلیظ و سنگین را ببینند. به طور صحیح استفاده می شود می توان تعریف قابل توجهی را اضافه کرد که می تواند چشمان شما را روشن کند و آنها را جوان تر کند، اما تعادل خوبی است که فقط می توان با لمس نور با سایه تاریک و تمرین به دست آورد.
تمرکز بیشتر بر روی پلک و چین و چروک چشم شما، برای جلوگیری از جلب توجه دور از آنها. چشم هایتان را به اندازه کافی بلند کنید، چشم هایتان را غلیظ و بسته می کند. شما می توانید انتخاب کنید که یک سایه نور مات درست زیر ابرو خود قرار دهید تا بدن خود را برجسته کند و چشمانتان را بیشتر بپوشاند اما این لازم نیست و اگر آشکار باشد، می تواند چشمگیر باشد. شما همچنین می توانید یک مقدار کوچک از برجسته شومیری را در گوشه داخلی چشم (نزدیک پل بینی خود) قرار دهید تا چشمانتان را باز کنید اما این کار با تمام اشکال چشم کار نمی کند. شما باید کمی به آزمایش بپردازید.
لباس ها و لباس های خود را بکشید تا به رنگ چشم هایتان توجه کنید نه چشم هایتان. اگر چشمهای آبی داشته باشید، یک پیراهن را بپوشانید که چشمانتان را پاپ می کند و اجازه می دهد که سایه چشم آن را برجسته کنید، به جای اینکه توجه بیشتری به ابرویتان داشته باشید. انتخاب عینک های مناسب که چشمان شما را چسبیده و چهره خوبی دارند، زیبایی را در چشم شما نیز برجسته می کند.
شما می توانید دیاگرام های آنلاین را پیدا کنید که به شما ایده ای راجع به جایی که سایه چشم خود را قرار می دهد، می دهد. راهنماها نیاز به سازگاری دارند تا به چشم شما متصل شوند.
حتما سایه چشم خود را مخلوط کنید! شما می خواهید یک گرادیان نرم در لبه های هر سایه سایه ایجاد کنید و خطوط غیر معمولی به دنبال آن نداشته باشید. برای این کار سعی کنید با استفاده از یک برس نسبتا کوچک، تمیز و کرکی استفاده کنید.

آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سال(قسمت۳)Reviewed by سه رخ on Apr 15Rating: 3.5آرایش چشم خانمهای بالای۵۰سالسعی کنید رژگونه را به استخوان گونه های خود بزنید . اعمال رژگونه به سیب گونه های شما می تواند چهره شما را پیر تر نشان بدهد ، در حالی که رژگونه زدن به گونه های شما چهره تان را جوانتر میکند، چهره شما را پررنگ تر و سالم تر می کند. شما می توانید یک نمودار آنلاین برای این پیدا کنید

سعی کنید رژگونه را به استخوان گونه های خود بزنید . اعمال رژگونه به سیب گونه های شما می تواند چهره شما را پیر تر نشان بدهد ، در حالی که رژگونه زدن به گونه های شما چهره تان را جوانتر میکند، چهره شما را پررنگ تر و سالم تر می کند. شما می توانید یک نمودار آنلاین برای این پیدا کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *