کاربردرژگونه بژ
رژگونه بژ
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷
بهترین آرایشگاه داماد
آرایشگاه داماد خوب
اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۷

آرایش چشم خانم های مسن

آرایش چشم

آرایش چشم خانم های مسن

آرایش چشم خانم های مسن

 

خانم ها با افزایش سن باید در انتخاب آرایش چشم خود بیشتر دقت کنند. خانم هایی که بالای 40 سال سن دارند باید بدانند چگونه از لوازم آرایش برای چشم ها استفاده کنند تا کمترین چین و چروک در اطراف چشم ها دیده شود و حالت چشم ها از بین نرود. در این مطلب سعی داریم ترفندهای آرایش چشم برای خانم های مسن را به شما آموزش دهیم.
- کانسیلر دو کاره انتخاب کنید!
   با افزایش سن، حفظ آب زیر چشم‌ ها بسیار مهم تر خواهد شد، زیرا گودی‌ های سیاه زیر چشم را ظاهر می سازد. به گفته برترین کارشناسان زیبایی بهتر است کانسیلر دوکاره‌ با توناژ زرد کمرنگ را انتخاب نمایید که خاصیت برجسته‌ کنندگی نیز دارند.
- از رنگ های گرمتر استفاده کنید!
   استفاده از سایه‌ های خاکستری و قهوه‌ ای کمرنگ به تنهایی موجب خسته به نظر رسیدن چشم ها می شود. بهتر است از رنگ های گرم استفاده کنید؛رنگ های روشن و گرم، احساس سرزندگی را به دیگران القا خواهد کرد. برای پوست‌ های روشن‌ تر، بهتر است رنگ‌ هایی با پایه‌ وانیلی و موکای روشن استفاده شود و برای پوست‌ های تیره از پرتقالی هلویی و زرد طلایی استفاده کنید.
- همیشه پرایمر بزنید.
   آماده شدن پلک چشم برای رنگ و آرایش بسیار مهم است، حتی اگر قصد استفاده از سایه و خط چشم هم ندارید اما از پرایمر استفاده کنید. پرایمر موجب صاف شدن و تصحیح رنگ پلک خواهد شد و موجب جوان تر به نظر رسیدن شما خواهد شد. جالب است بدانید پرایمر مانع از چین و چروک خواهد شد.
- مات کنید.
   زمانی که روشن‌ کننده را روی پوست چروک می زنید، چین و چروک ها سن شما را بیشتر نشان می دهند. پس بهتر است با استفاده از یک سایه‌ مات ابتدا پلک‌ ها را صاف کرده و همه خطوط ریز را نیز مخفی کنید. برای درخشش فوق‌ العاده می توانید گوشه‌ چشم سایه بزنید، زیرا مرکز نور در چشم ها است. 
- به هر قیمتی شده از مایعات اجتناب کنید.
   با افزایش سن خطوط خشن و ضخیم اطراف چشم بیشتر از همیشه به چشم می خورند، در نتیجه خط چشم های مایع به هیچ ‌عنوان راه‌ حل  مناسبی نیستند. بسیاری از آرایشگران با تجربه در آرایشگاه زنانه برای آرایش چشم خانم های مسن، خط چشم ژلی را پیشنهاد می دهند، زیرا کنترل بیشتری می توان بر روی رنگ و کاربرد آن داشت. فقط باید یک لایه نازک بزنید. با مالیدن لایه‌ نازکی از خط چشم و تا جایی که ممکن است به مژه‌ ها نزدیک، خط چشمی سیاه‌ تر، ضخیم‌ تر و چشمانی شفاف‌ تر خواهید داشت.
- به رنگ مشکی بازگردید.
   ریمل مشکی یکی از پرکاربردترین محصولات آرایش چشم است که موجب زیباتر شدن چشم ها خواهد شد. برای استفاده از ریمل ابتدا برس ریمل را برداشته و کاملا اطراف و درون تیوب چرخانده و روی مژه‌ ها بکشید. سعی کنید بر روی مژه‌ های بالایی تمرکز کرده و از به کاربردن ریمل روی مژه‌ های پایینی خودداری کنید. هر محصولی، حتی ریمل ضد آب، پوسته پوسته خواهد شد و سیاهی بیشتری به ناحیه زیر چشم اضافه می کند.
- پهنای ابروها را زیاد کنید.
   برای اینکه چشمان برجسته داشته باشید، باید به ابروها توجه کنید، به‌ ویژه با افزایش سن و کم شدن موها رسیدگی به ابروها بیشتر از قببل ضروری است. بهتر است به جای مداد از سایه‌ ابرو استفاده کنید که با رنگ ابروها هماهنگ شود. کمی پودر سایه چشم را با برس نرم کوچک بردارید و روی ابرو‌ها بکشید.

آرایش چشم خانم های مسنReviewed by آرایشگاه on May 7Rating: 3.0آرایش چشم خانم های مسنخانم های مسن برای آرایش چشم های خود بهتر است مواردی را رعایت کنند تا افزایش سن و چین و چروک در چشم ها کمتر به نظر برسد. در این مقاله آرایش چشم خانم های مسن را به شما آموزش می دهیم .

خانم های مسن برای آرایش چشم های خود بهتر است مواردی را رعایت کنند تا افزایش سن و چین و چروک در چشم ها کمتر به نظر برسد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *