زلزله تهران
توصیه ایمنى زلزله
آذر ۳۰, ۱۳۹۶
شعار تبلیغات آرایشگاه
شعار تبلیغاتی سالن زیبایی
آذر ۳۰, ۱۳۹۶

آرایش چشم ریز

آرایش چشم

آرایش چشم ریز

آرایش چشم ریز

   برای آرایش چشم های ریز، ابتدا باید کل پلک بالا را با استفاده از سایه رنگ روشن پوشش دهید. سایه های ی به رنگ نقره ای و عاجی مناسب ترین نوع سایه برای چشم های ری هستند. افرادی که چشم های ریز دارند نباید از سایه های خیلی سرد استفاده کنند. البته ناگفته نماند که سایه های بسیار تیره هم ،چشم ها را کوچکتر نشان خواهند داد. اگر طبق عادت قبل از ریمل از فر مژه استفاده می کنید، اجازه دهید ریمل شما خشک شود و سپس از فر مژه استفاده کنید. خط چشم مناسب برای آرایش چشم های ریز، بهتر است تیره تر از سایه چشم باشد. مواظب باشید کل چشم را خط چشم نکشید. در گوشه خارجی چشم ،خطی نازک کشیده و گوشه ها را کمی تیره نمایید. زیرا خط چشمی که خیلی نازک یا خیلی ضخیم باشد، چشم را کوچک تر نشان خواهد.
   کمی سایه روشن را روی استخوان زیر ابرو و درست دقیقا نصف گوشه خارجی این قسمت بزنید. البته انتخاب رنگ سایه بسیار مهم است. یک حالت سایه روشن کنار چشم ها می تواند آن ها را زیباتر کند. اینکار، های لایت زیبایی را به چشم ها و پلک های می بخشد. بهتر است از سایه های نزدیک به رنگ پوست خود استفاده نمایید. مژه های بالا را با فر مژه حالت داده و دو بار ریمل قهوه ای تیره بزنید. اینکار مژه ها را از مرکز چشم دورتر خواهد کرد و سفیدی چشم ها را بیشتر نمایان می کند.
   برای بزرگتر نشان دادن چشم ها، استفاده از مداد چشم سفید مایل به کرم زیر پلک پایین بهترین ایده می باشد، می توانید مثل پلک بالا،خط ملایمی را هم در قسمت گوشه داخلی پلک پایین بکشید. بعلاوه برای بزرگ تر نشان دادن چشم های ریز، باید به ابروها توجه خاصی داشته باشید. مدل ابروهای خود را در آرایشگاه و توسط یک آرایشگر حرفه طراحی کنید. سپس ابروها را کمی سایه ابرو بزنید، آرایش ابروها در بزرگ تر نشان دادن چشم ها نقش مهمی دارد. سعی کنید زیاد ریمل نزنید، زیرا ظاهر زیبایی برای چشمان شما نخواهد داشت. 

آرایش چشم ریزReviewed by سه رخ on Dec 21Rating: 3.0آرایش چشم ریزبرای آرایش چشمان ریز می توان با استفاده از خط چشم باریک و سایه های پر رنگ موجب بزرگتر جلوه دادن چشم ها شد. در این مقاله نحوه آرایش چشمان ریز را به شما آموزش می دهیم.

در میکاپ برای آرایش چشمان ریز می توان با استفاده از خط چشم باریک و سایه های پر رنگ موجب بزرگتر جلوه دادن چشم ها شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *