لیفت سیلوئت
لیفت سیلوئت چیست؟
آبان ۲۲, ۱۳۹۶
عمل جراحی کاشت ریش و سبیل
روش انجام کاشت ریش و سبیل و بهبودی
آبان ۲۲, ۱۳۹۶

آرایش چشم برای مراسم رسمی

آرایش رسمی

آرایش چشم برای مراسم رسمی

آرایش چشم برای مراسم رسمی

   زمانی که یک قرار کاری دارید یا قصد دارید به یک مراسم رسمی بروید، چهره شما به اندازه تخصصی که دارید مهم است. نداشتن آرایش کار هوشمندانه ای نیست اما داشتن آرایش بیش از حد و غیر رسمی نیز امکان دارد به حرفه شما لطمه وارد سازد. به همین دلیل بد نیست بدانید که برای یک قرار رسمی چگونه آرایش کنید که ذکاوت شما بیتر از قبل به چشم بیاید.
لوازم آرایشی موردنیاز برای یک آرایش چشم رسمی:
- آرایش پاک کن
- پرایمیر برای چشم
- کانسیلر
- خط چشم
- چند براش یا قلم آرایشی
- سایه چشم
- ریمل
- مداد ابرو
مرحله اول :
   اولین قدم برای یک آرایش چشم رسمی، آماده سازی چشم برای آرایش است. با توجه به نوع پوست از یک آرایش پاک کن استفاده نمایید تا هیچ آلودگی یا آرایشی از قبل روی صورت باقی نماند. تمرکز در این نوع آرایش بیشتر بر روی چشمان است. پس حتما به خوبی چشم ها را تمیز کرده تا خدشه ای به آرایش وارد نشود. برای این کار می توانید از دستمال مرطوب نیز استفاده نمایید.
مرحله دوم :
   بعد از پاک کردن صورت، باید پوست را مرطوب کنید. پوست خشک موجب غیرطبیعی به نظر رسیدن آرایش شده و یا آرایش روی پوست به خوبی نمی نشیند.
مرحله سوم :
   از پرایمر چشم برای اطراف چشم استفاده کنید تا آرایش چشم رسمی مدت زمان بیشتری بر روی صورت بماند. اگر پرایمر چشم نداشتید می توانید از کانسیلر نیز استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید که با توجه به نوع پوست خود محصول را انتخاب کنید.
مرحله چهارم :
   در این مرحله باید چشم خود را آرایش کنید. از یک سایه چشم نقره ای برای پشت چشم استفاده نمایید. بهتر است این رنگ خیلی تیره نباشد. سایه چشم روشن موجب بازتر و سرحال تر به نظر رسیدن چشمان می شود.  
مرحله پنجم :
   یک سایه چشم به رنگ قهوه ای بی رنگ و مات انتخاب کرده و با استفاده از یک قلم پر مو آن را بالای پلک بزنید. این کار عمق بیشتری به چشم ها داده و آرایش چشم رسمی زیبایی خواهید داشت.
مرحله ششم :
   از همان قلم پر مو استفاده کرده و همان رنگ قهوه ای را این بار به پلک پایین چشم زده تا چشم ها کمی آرایش تیره به خود بگیرد.
مرحله هفتم :
   با استفاده از خط چشم یک خط باریک روی خط مژه ها بکشید. برای اینکار می توانید از براش های زاویه دار استفاده نمایید تا نتیجه بهتر و تمیزتری برای آرایش چشم بگیرید.
مرحله هشتم :
   با استفاده از مداد ابرو نیز داخل ابروها را مداد بکشید اما سعی کنید ابروها خیلی تیره نشوند. با یک قلم آرایشی روی ابروها بکشید، تا یکدست و محو شود.
مرحله نهم :
   در انتها مژه های بالا و پایین را ریمل بزنید. حالا که آرایش چشم رسمی شما تکمیل گردیده تنها کافیست کمی به صورت خود پودر زده و یک رژ لب ساده در رنگ صورتی و براق انتخاب نمایید، البته رنگی که طبیعی باشد را برای رژ لبتان انتخاب کنید. در نهایت کمی رژگونه کمرنگ صورتی نیز به گونه ها زده تا صورتتان شاداب تر گردد. با این چهره کاملا برای یک تجارت مهم و قرار ملاقات کاری آماده هستید.

آرایش چشم برای مراسم رسمیReviewed by سه رخ on Nov 13Rating: 3.0آرایش چشم برای مراسم رسمیبرای شرکت در جلسه های کاری و قرار ملاقات های مهم باید آرایشی مناسب و رسمی داشته باشید تا نشانگر حرفه و تخصص شما باشد. در این مقاله نحوه آرایش برای یک قرار کاری را به شما آموزش می دهیم.

برای شرکت در جلسه های کاری و قرار ملاقات های مهم باید آرایشی مناسب و رسمی داشته باشید تا نشانگر حرفه و تخصص شما باشد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *