بهترین راه گرفتن آب اضافی مو
چطور آب اضافی موها رو بگیریم؟
آذر ۲۷, ۱۳۹۶
بهترین آرایش چشم آبی با پوست برنزه
آرایش چشم آبی با پوست برنزه
آذر ۲۷, ۱۳۹۶

آرایش چشم مشکی

چشم مشکی

آرایش چشم مشکی

آرایش چشم مشکی 

   افرادی که چشمان مشکی رنگ دارند برای آرایش چشم ها بهتر است بسته به رنگ لباس سایه ها را هماهنگ با آن انتخاب کنند و از روشن ترین رنگ سایه برای زیر ساز تا تیره ترین آنها از بالا به پایین به ترتیب سایه ها را استفاده نمایند و چشم ها را برای کشیدن خط چشم آماده سازند. اگر لباسی که قرار است بپوشید، مشکی است از سایه ی سفید برای زیر ساخت در تمامی سطح پشت چشم تا نزدیک ابروها استفاده کنید و بقیه ی سایه را با استفاده از خط چشمی که قرار است بکشید پر نمایید.
   در آرایش چشم چون رنگ سفید با مشکی متضاد است استفاده از خط چشم سیاه و معمولی بین پوست و چشم کاملا جدایی انداخته و چهره و اعضای صورت را از هم تفکیک کرده آن را به صورت یک نقاشی نشان خواهد داد، می توان برای جذابیت بیشتر و هماهنگی اجزای صورت از سایه یا مدادهای دودی و خاکستری تیره برای کشیدن خط چشم استفاده کرد و به شکل هاله ای در پشت و زیر چشم کشیده و در انتهای چشم به بیرون ادامه داد و سپس خط پشت چشم را در گوشه به شکل مثلثی پهن کرد .از سرمه های سنگی دودی رنگ که موجب جذاب شدن چشم ها می شوند و یا مدادهای مشکی خشک داخل چشم ها بکشید و فقط مژه های پلک بالایی چشم ها را ریمل بزنید و به مژه های پلک پایینی ریمل نزنید. در مورد آرایش چشم های سیاه ریز، فقط باید در قسمت پشت چشمها یک خط چشم ظریف و باریک و بلندی کشیده و ریمل را هم بر روی مژه های بالایی و هم پایینی بکشید. با داشتن چشمهای سیاه و پوست سفید بهتر است رنگ رژ لب را از رنگ های گرم و شاد مانند رنگ قرمز ،سرخابی و بنفش انتخاب کنید.
   زمانی که لباس شما مشکی است و در مواقعی که لباس به رنگ های دیگری است هماهنگ با رنگ لباس رژ لب خود را انتخاب نمایید. رژگونه را همیشه با رژ لب هماهنگ انتخاب نمایید. اگر رژ لب را از رنگ های شاد و پر رنگ انتخاب می کنید رژ گونه را ملایم تر و بر عکس اگر رژ لب را ملایم و کمرنگ انتخاب می کنید رژ گونه را پررنگ تر بزنید تا چهره ا ی با پوست سفید را نه چنان رنگارنگ کرده باشید و نه زیاد بی روح .

آرایش چشم مشکیReviewed by سه رخ on Dec 18Rating: 3.0آرایش چشم مشکیبرای آرایش چشم مشکی توصیه می کنیم از رنگ های مناسب و هماهنگ با رنگ لباس خود استفاده کنید. در این مقاله نحوه آرایش چشم مشکی را به شما آموزش میدهیم.

برای آرایش چشم مشکی توصیه می کنیم از رنگ های مناسب و هماهنگ با رنگ لباس خود استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *