آموزش انواع رنگ مو
انواع رنگ مو
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶
عوض کردن مدل مو
آیا عوض کردن مدل مو در هر فصل صحیح است؟
مرداد ۳۱, ۱۳۹۶

آرایش چشم پف کرده

آموزش آرایش چشم پف دار

آرایش چشم پف کرده

آرایش چشم پف کرده

بعضی از خانم ها پلک های افتاده و یا پف کرده دارند. معمولاً این افراد باید در آرایش خود دقت زیادی داشته باشند زیرا اگر چشمشان را به درستی و زیبایی آرایش نکنند حالت چشم ها وخیم تر به نظر می رسد. حتی بسیاری از بازیگران و هنریشه ها با ترفند های آرایشی عیوب صورت خود همچون پف پلک چشم را می پوشانند. سایت سه رخ در این مقاله به شما آموزش میدهد با استفاده از ترفندهای آرایشی و گریم چشمان خود را کنید. کنید تا

ترفندهای آرایش صورت برای پلک های پف آلود

- به توصیه آرایشگران در آرایشگاه با استفاده از کانسیلر زیرسازی آرایش را انجام داده و سپس از یک رنگ سایه روشن برای روی پوست پلک خود استفاده کنید.
- از یک خط چشم پهن سراسری روی پلک بالا استفاده کنید. خط چشم را از گوشه داخلی به سمت انتهای چشم خود کشیده و سعی کنید گوشه های خارجی را پهن تر بکشید. برای خط چشم پایین پلک هم میتوانید یک خط چشم کامل کشیده و رنگ مشکی را کمی زیر پلک پخش نمایید.
- حالت ابروها را طوری با آرایش تنظیم کنید که نه خیلی صاف شود و نه خیلی هشتی و تیز. آرایش صحیح ابرو چشم ها را به سمت بالا کشیدهو افتادگی پلک را کمتر نمایان میکند.
- حتی گونه ها نیز در برطرف کردن پف پلک تأثیر گذار هستند. افرادی که پلک های پف کرده یا افتاده دارند باید صورت خود را به کمک آرایش کشیده تر نمایند. پس حالت کج رژگونه را کمی عمودی کنید یعنی از پایین لاله گوش شروع کرده و تا زیر خط گونه را آرایش کنید تا چهره شما کشیده تر شود.
- سعی کنید دو لایه ریمل زده و مژه ها را با فرمژه فر کنید تا چشمهایتان بازتر دیده شود. اگر مژه های کم پشتی دارید از مژه مصنوعی استفاده نمایید.
- سعی کنید کمتر از سایه های مایل به قرمز استفاده کنید زیرا قرمزی این سایه ها سرخی چشم ها را بیشتر نمایان کرده و صورت را متورم نشان میدهد. سعی کنید از سایه های با رنگ سرد استفاده کنید. میتوانید گوشه چشم خود را با رنگ تیره بپوشانید تا تورم چشم کمتر نمایان شود و چشم ها براق تر شوند.
- برای محو کردن پف پلک از یک پودر برنزه که دو یا سه درجه تیره تر از پنککتان است، استفاده کنید. حتی می توانید با استفاده از کرم پودر تیره استخوان زیر گونه خود را تیره تر نمایید.
- اگر قصد دارید پف چشمهایتان را کاهش دهید، از رژ لب های پر رنگ استفاده نکنید. بیشترروی چشم ها مانور دهید و برای آرایش لب ها از یک برق لب یا براق کننده  استفاده کنید. خط لب هم چون لب ها را حجیم میکند موجب افزایش تورم صورت میشود. پس از خط لب هم ترجیحاً استفاده نکنید.

آرایش چشم پف کردهReviewed by آرایشگاه on Aug 22Rating: 4.5آرایش چشم پف کردهچشمان بعضی ازخانم ها دارای حالتی پف کرده است که پلک ها حالتی افتاده داشته و چهره را اخمو و ضمخت نشان می دهد. با استفاده از ترفند های آرایشی و گریم می توان این پف ها را محو کرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *