آرایش مو برای نوروز
مدل آرایش مو عید نوروز
اسفند ۱۵, ۱۳۹۶
انواع مدل های موی کوتاه
مدل مو کوتاه عید نوروز
اسفند ۱۶, ۱۳۹۶

آرایش چهارشنبه سوری

آرایش جشن آتش بازی

آرایش چهارشنبه سوری

آرایش چهارشنبه سوری

    چهارشنبه سوری یکی از جشن های بسیار زیبا در ایران است که در آخرین چهارشنبه سال برگزار می شود. در این جشن مردم آتش هایی کوچک به پا می کنند و در اطراف این آتش به جشن و پایکوبی می پردازند. بسیاری از زنان و مردان در این شب لباس هایی زیبا و در بعضی شهرها لباس های محلی بر تن می کنند. در این جشن مدل آرایش های چهره برای خانمها بسیار متنوع است.
در این نوع آرایش انواع رژلب های قرمز و مدل های خاص آرایش به چشم می خورد. بعضی از خانم ها نیز انواع آرایش های خاص را برای این شب انتخاب می کنند، به طور مثال آرایش هایی که متناسب با جشن آتش بازی باشد در این جشن بیشتر به چشم می خورد. تمامیم مدل های آرایشی که در این جشن استفاده می شود شامل رنگ های گرم و شاد است. 

آرایش چهارشنبه سوریReviewed by سه رخ on Mar 7Rating: 3.0آرایش چهارشنبه سوریآرایش چهارشنبه سوری یکی از زیباترین مدل های آرایش است که برای جشن چهارشنبه سوری و جشن آتش بازی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله این آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چهارشنبه سوری یکی از زیباترین مدل های آرایش است که برای جشن چهارشنبه سوری و جشن آتش بازی مورد استفاده قرار می گیرد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *