فواید لاک ابرو
مزایای لاک ابرو
اسفند ۱, ۱۳۹۶
کاهش موی زائد
روشهای طبیعی کاهش موهای زائد
اسفند ۱, ۱۳۹۶

آرایش گرادینت لبها

آرایش سایه روشن لبها

آرایش گرادینت لبها

آرایش گرادینت لبها

   آرایش لب ها به شکل سایه روشن یا گرادینت یک روش زیبا برای آرایش لب ها است که مخصوص خانم های کرده ای می باشد. این سبک از آرایش لب برای خانم هایی که تمایل دارند در چهره خود تغییری دهند بسیار مناسب است. در این مقاله سعی داریم روش آرایش لب ها به صورت گرادینت یا سایه روشن را به شما به صورت مرحله به مرحله آموزش دهیم. برای این آرایش لب به مرطوب کننده یا بالم لب، خط لب صورتی، رژلب مرجانی و براش مخصوص رژلب نیاز دارید.
مرحله اول: ابتدا با استفاده از مرطوب کننده لب یا بالم لب، لب ها را مومیایی نمایید تا پوست لب نرم و لطیف شود. با استفاده از یک دستمال کاغذی رطوبت اضافی لب را گرفته تا چربی بیش از حد لب از بین برود. برای زیباتر دیدن شدن رنگ رژلب لازم است تا از یک کانسیلر بر روی لب و اطراف دهان استفاده نمایید. این کانسیلر را با براش یا اسفنج روی تمام قسمت های لب پخش نمایید تا حالت بی رنگی بر روی لب ها ایجاد کند. اگر کانسیلر هم در دسترس نداشتید می توانید از اسفنج مخصوص کرم پودر خود استفاده کنید. این کار به این دلیل است که رنگ اصلی لب پوشش داده شده و رنگ رژ لب بهتر دیده شود.
مرحله دوم: حال باید یک خط لب با رنگ تیره تر از رژلب خود را انتخاب کنید. به طور مثال با خط لب صورتی اطراف لب و مرکز لب را بکشید توجه داشته باشید با استفاده از خط لب خطوطی را روی مرکز لب ایجاد نمایید تا رژلب گرادینت زیباتری داشته باشید.
مرحله سوم: در این مرحله باید از رژلب استفاده نمایید. رژلب مرجانی را روی مرکز لب زده و سپس با استفاده از یک براش مخصوص رژلب، خط لب صورتی و رژلب مرجانی را کمی با یکدیگر ترکیب کنید. با استفاده از این براش مرز بین خط لب بالا و پایین را نیز کمی محو نمایید تا حالت سایه روشن طبیعی و زیبایی بر روی لب ها ایجاد گردد. در انتها اگر خط لب اطراف لب خیلی محو شد دوباره آن را بکشید و شکل و ظاهر خوبی را برای لب ها ایجاد کنید.

آرایش گرادینت لبهاReviewed by سه رخ on Feb 20Rating: 3.0آرایش گرادینت لبهاآرایش گرادینت لب ها یکی آرایش سایه روشن است که مرکز لب رنگی کمرنگ تر از خطوط لب و اطراف آن دارد و مخصوص زنان کره ای است. در این مقاله نحوه آرایش گرادینت لب ها را به شما آموزش می دهیم.

آرایش گرادینت لب ها یکی آرایش سایه روشن است که مرکز لب رنگی کمرنگ تر از خطوط لب و اطراف آن دارد و مخصوص زنان کره ای است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *