انواع مدل های موی بلند
مدل مو بلند عید نوروز
اسفند ۲۶, ۱۳۹۶
زیبایی صورت بدون آرایش
چطور بدون آرایش زیبا باشیم(قسمت۱)
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶

آماده سازی قبل از رنگ کردن مو

راه های آماده سازی قبل از رنگ کردن مو

آماده سازی قبل از رنگ کردن مو

آماده سازی قبل از رنگ کردن مو :

  • یک تیشرت یا پیراهن قدیمی به تن کنید . ساده ترین کار این است که موهای خود را پایین نگه دارید، چون می توانید ببینید دقیقا رنگ مو کجاها رنگ میگیرد. به همین خاطر رنگ مو قطعا بر روی هر پیراهن که بپوشید خواهد ریخت ، پس مطمئن شوید که یک پیرهن را پوشیدید که به آن اهمیتی نمی دهید. اگر یک لباس مخصوص آرایشگاه یا پانچو دارید، این روش بهتری است. گردن خود را با یک دستبند قدیمی بپوشانید تا از  رنگ گرفتن گردن خود تا حد امکان جلوگیری کنید.
  • لوازم خود را در حمام آماده کنید. ساده ترین راه برای رنگ کردن موهای شما ، در حمام می باشد، زیرا  همه چیزهایی که شما نیاز دارید، در آنجا هست : کانتر آب، شیر آب و آینه. شما ممکن است بخواهید از روشویی دستشویی خود محافظت کنید، مخصوصا اگر رنگ آن روشن باشد.
  •  بخش هایی را که می خواهید رنگ کنید، انتخاب کنید. شما می توانید فقط به پایین موهای خود رنگ بزنید. و یا شما می توانید رنگ مو را به سه چهارم انتهایی مو بزنید. این کاملا به شما بستگی دارد که چقدر میخواهید موهای خود را رنگ کنید. فقط مطمئن شوید که شما به اندازه کافی رنگ مو دارید ! شما می توانید هر رشته هایی را که نمی خواهید رنگ کنید را بچرخانید تا روند آسان تر انجام شود.
  • قبل از شروع، موهایتان را کاملا شانه کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که موهای خود را آنگونه که مدنظرتان بوده جدا کرده اید .
  • طول مو شما تعیین خواهد کرد که چقدر رنگ مو نیاز دارید. موهای بلندتر ممکن است نیاز به رنگ مو بیشتری داشته باشند، در حالی که موهای کوتاهتر، کمتر.
آماده سازی قبل از رنگ کردن موReviewed by سه رخ on Mar 18Rating: 3.0آماده سازی قبل از رنگ کردن موبرای آماده سازی قبل از رنگ کردن مو تیشرت یا پیراهن قدیمی به تن کنید . ساده ترین کار این است که موهای خود را پایین نگه دارید، چون می توانید ببینید دقیقا رنگ مو کجاها رنگ میگیرد. به همین خاطر رنگ مو قطعا بر روی هر پیراهن که بپوشید خواهد ریخت ، پس مطمئن شوید که یک پیرهن را پوشیدید که به آن اهمیتی نمی دهید.

برای آماده سازی قبل از رنگ کردن مو تیشرت یا پیراهن قدیمی به تن کنید . ساده ترین کار این است که موهای خود را پایین نگه دارید، چون می توانید ببینید دقیقا رنگ مو کجاها رنگ میگیرد. به همین خاطر رنگ مو قطعا بر روی هر پیراهن که بپوشید خواهد ریخت ، پس مطمئن شوید که یک پیرهن را پوشیدید که به آن اهمیتی نمی دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *