مزایای میکرودرم
فواید میکرودرم
خرداد ۲۲, ۱۳۹۷
انواع شوینده صورت
انواع پاک کننده صورت
خرداد ۲۳, ۱۳۹۷

آماده سازی پوست عروس و داماد

مراقبت از پوست

آماده سازی پوست عروس و داماد

آماده سازی پوست عروس و داماد

   عروس خانم ها و آقا دامادهای عزیز وقتی به مراسم ازدواج خود نزدیک می شوند درگیر مسائلی همچون خرید لباس عروس و داماد، رزرو تالار، رزرو آتلیه و غیره می شوند. اغلب دامادهای عزیز از سلامت و زیبایی پوست خود در این روزها غافل می شوند. البته استرسی که در این مدت بر عروس و داماد حاکم است  مشکلات پوستی بسیاری را نیز ایجاد می کند. اما جای نگرانی نیست تیم سه رخ در  کنار شماست تا به راحتی مراسم جشن عروسی خود را به بهترین شکل ممکن برگزار کنید. با استفاده از تجربه آرایشگران حرفه ای عروس و داماد سه روش ساده و کاملا ارزان قیمت را برای آماده سازی پوست عروس و داماد آماده کردیم که در این مقاله به شما آموزش می دهیم:
- لایه برداری
   لایه برداری یکی از برنامه های اصلی برای مراقبت از پوست است. اما اینکه چگونه پوست خود را لایه برداری کنید نیز بسیار مهم است. برای لایه برداری پوست حتما نکاتی را باید رعایت کنید تا پوست در بهترین حالت ممکن قرار گیرد:
1. حتما هفته ای سه بار لایه برداری پوست را انجام دهید.
2. می توانید  یه اسکراب ملایم خریداری کرده و با استفاده از قلم آن را به صورت خود بزنید. اگر پوست شما کدر و مات است بهتر است با متخصص پوست و مو مشورت کنید که از چه نوع لایه برداری استفاده کنید. 
3. اسکراب های خانگی هم تأثیر زیادی در سلامت و زیبایی پوست دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. لایه بردارهای خانگی
- وازلین
   وازلین یکی از روش های بسیار مناسب برای تقویت و زیبایی پوست است. هر شب قبل از خواب،  مقدار کمی وازلین به پوست خود بزنید. وازلین تمام رطوبت پوست رو در خود محبوس کرده و بعد از چند روز، شاهد پوستی کاملا شاداب و با نشاط خواهید بود. در ضمن وازلین منافذ پوست رو بسته و آن را  نرم می کند و هزینه زیادی هم برای خرید آن نیاز نیست. 
- کلینزر و پاک کننده پوست
   برای اینکه پوست صورت به طور کامل زیبایی خود را نشان دهد باید به پاکسازی سطح پوست اهمیت دهید. به توصیه آرایشگران در آرایشگاه سعی کنید یک پاک کننده مناسب جنس پوست خود از  داروخانه خریداری کنید و پوست خود را به صورت روزانه پاکسازی کنید. اما اگه علاقه ای به خرید پاک کننده و کلینزر ندارین، می توانید از روغن های طبیعی مثل روغن جوجوبا یا آرگان یا کرچک استفاده نمایید. در سایت سه رخ انواع پاک کننده های صورت معرفی شده است. 

آماده سازی پوست عروس و دامادReviewed by آرایشگاه on Jun 12Rating: 3.0آماده سازی پوست عروس و دامادبسیاری از عروس خانم ها و آقا دامادها در زمان نزدیک شدن به مراسم عروسی کمتر به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند در حالیکه مهم ترین بخش آرایش عروس و آرایش داماد است. در این مطلب سه روش ساده برای مراقبت از پوست عروس و داماد را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از عروس خانم ها و آقا دامادها در زمان نزدیک شدن به مراسم عروسی کمتر به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می دهند در حالیکه مهم ترین بخش آرایش عروس و آرایش داماد است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *