مدل بافت موی دخترانه
آموزش مدل بافت دخترانه
تیر ۴, ۱۳۹۷
آموزش مدل لاک چریکی
تیر ۵, ۱۳۹۷

آموزش آرایش ابرو

آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو

آموزش آرایش ابرو

   آرایش ابرو یکی از مهم ترین بخشهای آرایش برای تکمیل آرایش چشم است. برای آرایش ابرو محصولالت زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید محصولاتی همچون سایه ابرو، مداد ابرو، سایه زیر ابرو، ماژیک ابرو و غیره. برای آرایش ابرو ابتدا باید به مدل و میزان پر مویی یا کم مویی ابرو توجه کنید سپس متناسب با آن ابزار آرایش را آماده کنید. خانم هایی که ابروهای کم پشت دارند باید با استفاده از مداد یا ماژیک ابرو جاهای خالی را ابتدا پر کنند و سپس با استفاده از سایه ابرو نواحی که موهای کم پشت دارند را حجم بدهند. خانم هایی که ابروهای پرپشت دارند تنها کافی است با مقدار کمی سایه ابرو رنگ متناسب با آرایش صورت را به ابروهای خود بدهند. 
   در این ویدیو مدل دارای ابروهای پرپشت و پهن است به همین دلیل تنها از سایه ابرو و سایه زیر ابرو برای آرایش آن استفاده شده است. اگر فیلم را مشاهده کنید متوجه خواهید شد که آرایشگر قلم موی سایه ابرو را در جهت رویش ابروها می کشد تا سایه ابرو حالتی طبیعی و نرمال بر روی موهای ابرو داشته باشد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش آرایش ابروReviewed by سه رخ on Jun 25Rating: 2.5آموزش آرایش ابروبرای آرایش ابرو شما نیاز به مهارت و دقت دارید تا بتوانید ابروها را به حالت طبیعی که دارند آرایش کنید و نواحی خالی آن را نیز پوشش دهید. در این ویدیو آرایش ابرو را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش ابرو شما نیاز به مهارت و دقت دارید تا بتوانید ابروها را به حالت طبیعی که دارند آرایش کنید و نواحی خالی آن را نیز پوشش دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *