سایه رنگین کمانی
آموزش سایه چشم رنگین کمان
تیر ۶, ۱۳۹۷
آموزش مدل خط چشم
آموزش خط چشم خاص
تیر ۷, ۱۳۹۷

آموزش آرایش برای دختران نوجوان

مدل آرایش دختران نوجوان

آموزش آرایش برای دختران نوجوان

آموزش آرایش برای دختران نوجوان

   آرایش صورت یکی از خدمات آرایشگاهی است. اما این خدمات در یک سطح و اندازه برای تمام افراد نیست. آرایش دختران جوان با آرایش خانم های مسن بسیار فرق دارد هم در میزان استفاده از لوازم آرایشی و هم در مدل و ترکیب رنگها. نوجوانان زمانی که در سنین نوجوانی قرار می گیرند به آرایش کردن علاقه زیادی دارند. چون فکر می کنند با این روش بیشتر به نظر دیگران می رسند. اما دختران نوجوان باید بدانند استفاده از لوازم آرایشی به مقدار زیاد ممکن به پوست آن ها اسیب جدی وارد سازد.
   در این ویدیو مدلی از آرایش ساده برای دختران نوجوان را به شما آموزش می دهیم. در این مدل آرایش بیشتر از رنگ های روشن استفاده می شود و سعی بر این است تا مواد آرایشی به مقدار کم بر روی پوست مورد استفاده قرار گیرند. این آرایش بیشتر برای دختران نوجوان در تابستان مورد استفاده قرار می گیرد. میزان رژلب برای دختران نوجوان باید کم باشد و رنگ آن بهتر است رنگ کالباسی و رنگ پوست باشد. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید.

آموزش آرایش برای دختران نوجوانReviewed by سه رخ on Jun 28Rating: 3.0آموزش آرایش برای دختران نوجوانآرایش مناسب برای دختران جوان آرایشی ملایم با رنگ های شاد است البته این مدل از آرایش باید به مقدار کم بر روی پوست انجام شود تا پوست دچار آسیب نشود. در این ویدیو آرایش مناسب برای دختران نوجوان را به شما آموزش می دهیم.

آرایش مناسب برای دختران جوان آرایشی ملایم با رنگ های شاد است البته این مدل از آرایش باید به مقدار کم بر روی پوست انجام شود تا پوست دچار آسیب نشود.

2 دیدگاه ها

  1. yalda گفت:

    بجا اینکه سایه به اون شکل بزنه میتونست با یه ریمل و رژ صورتی خیلی خوب تموم کنه . من که از چنین ارایشی خوشم نمیاد.الان هم هیچ دختری تو این سن سایه نمیزنه .خداییش خیلی غزه

  2. محمدی گفت:

    چه قدر ساده و شیک

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *