کاربرد ریمل ابرو
ریمل ابرو
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶
پدیکور ناخن مردان
مراحل انجام پدیکور آقایان
بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش آرایش صورت روزانه

آرایش دانشجویی

آموزش آرایش روزانه

آموزش آرایش صورت روزانه

   برای داشتن آرایشی مرتب و تمیز همیشه باید در نظر داشته باشید که صورت تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی قبلی و سلول های مرده باشد، به همین دلیل صورت را به خوبی با شیر پاک کن تمیز کرده و اسکراب خیلی ملایمی بر روی پوست صورت انجام دهید و سپس از یک مرطوب کننده ی غیر چرب استفاده کنید. در آرایش روزانه اسکراب لب بسیار مهم است، چون باید لب ها پر و درشت نمایان شوند، پس ابتدا با یک اسکراب معمولی (مثلا شکر قهوه ای و عسل) لب ها را به خوبی پاکسازی کرده، سپس بالم لب مرطوب کننده زده و به قسمت های دیگر صورت خود رسیدگی کنید. در این نوع آرایش ابتدا از یک مرطوب کننده ی براق استفاده نمایید تا به سرعت موجب درخشندگی پوست شود. سپس کرم پودر مایع (همیشه فونداسیونی را بزنید که رنگ آن هنگام تست کردن روی خط فک و گلو به خوبی با پوست شما ترکیب و محو شود) زده و با براش مخصوص کاملا با صورت ترکیب نمایید. کانسیلر نقش مهمی در آرایش روزانه دارد، کانسیلر را طبق معمول به گودی زیر چشم ها، اطراف بینی و هر نقطه ی دیگری که قرمزی یا نازیبایی دارد زده و به خوبی ترکیب نمایید.
   همیشه بعد از کانسیلر از پودر تثبیت کننده استفاده نمایید تا میکاپ را در جای خود ثابت نگه دارد، البته باید پودری را انتخاب نمایید که با رنگ فونداسیون هماهنگی داشته باشد. مرحله ی بعدی نوبت کشیدن ابروها است که طبق معمول در عین حفظ حالت طبیعی، باید آن را پر کنید. مرحله ی بعدی استفاده از فرمژه است که باید آن را از ریشه مژه ها گرفته، 10 ثانیه نگه داشته و سپس رها کنید. برای آرایش روزانه و معمولی از یک خط چشم گربه ای ساده استفاده نمایید،زیرا حالت چشمان شما را زیبا تر و جذاب تر می کند. برای سایه زدن همیشه یک از یک پرایمر در پشت پلک خود استفاده کنید زیرا هم هم ماندگاری سایه را بیشتر می کند و هم سایه چشم زیباتر به نظر می رسد. حال نوبت ریمل است، می توانید 2 تا 3 لایه ریمل بزنید، برای ریمل زدن مژه های پایین از سر اپلیکاتور استفاده نمایید. با استفاده از براش کانتورینگ استخوان زیر گونه را کانتور نمایید. بعد خط لب هم رنگ لب و در نهایت رژ لب مناسب فراموش نگردد. رژگونه ای که با رنگ فونداسیون پوست هماهنگی داشته باشد را انتخاب نمایید. این نوع آرایش برای آرایش  روزانه، دانشگاه و محل کار مناسب است.

آموزش آرایش صورت روزانهReviewed by سه رخ on Feb 14Rating: 3.0آموزش آرایش صورت روزانهبرای داشتن آرایشی مناسب جهت حضور در محل کار، دانشگاه و محیط های عمومی باید از آرایش های روزانه و متعادل استفاده کنید . در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

برای داشتن آرایشی مناسب جهت حضور در محل کار، دانشگاه و محیط های عمومی باید از آرایش های روزانه و متعادل استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *