رقع زردی مو
از بین بردن زردی مو
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷
میکرودرم
میکرودرم چیست؟
خرداد ۲۱, ۱۳۹۷

آموزش آرایش عروس (قسمت۲)

بهترین آموزش آرایش عروس

آموزش آرایش عروس

آموزش آرایش عروس (قسمت2) :

ادامه از آموزش آرایش عروس (قسمت1)

استفاده از پرایمر :

بدانید که پرایمر در آرایش عروس مورد نیاز است . از زمانی که شما شروع به آرایش عروس میکنید تا زمان خداحافظی از مهمانان در عروسی، خیلی اتفاق های ممکن است افتاده باشد. قبل از اینکه آرایش خود را کامل کنید ابتدا از پرایمر استفاده کنید، تا مطمئن شوید آرایش شما کاملا حفظ شده است ، حتی بعد از رقصیدن، عرق کردن ، ... . احتمالا شما گاهی نیاز به دستکاری های گاه به گاه دارید، اما میزان آنها بسیار کمتر هستند. علاوه بر این، پرایمر به صاف کردن خطوط و چروک ها کمک می کند و منافذ باز را پنهان می کند.
پس از استفاده از مرطوب کننده ، ولی قبل از استفاده از کرم پودر ،مقدار کمی از پرایمر استفاده کنید. آن را به طور مساوی بر روی چهره و پلک خود پخش کنید تا پایه ای صاف برای همه چیز فراهم شود.

کرم پودر پایه را اعمال کنید .

                اغلب مردم فکر می کنند که کانسیلر را باید قبل از فانداسیون و کرم پودر زد. اما آرایشگران حرفه ای کملا مخالفند . پس از پرایمر، کمی صبر کنید تا خشک شود . یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید در هنگام آرایش کردن انجام دهید این است که زمانی برای خشک شدن هر مرحله آرایش نگذارید. در صورت نیاز، سشوار مو را در خنک ترین حالت تنظیم کنید و قبل و بعد از یک مرحله  آن را به عقب و جلو ببرید تا به خشک شدن لوازم آرایش کمک کند.
 

اگر رنگ زیر پوست تان سرد است، به دنبال پایه ای باشید که تن صورتی ، قرمز یا آبی داشته باشد.
اگر رنگ زیر پوست تان گرم باشد، از کرم پودر ی با پایه زرد یا طلایی استفاده کنید.
برای تعیین اینکه آیا این تن رنگ درست است، یک کمی از کرم پودر پایه را بر روی گونه تان بزنید و آن را تا مرکز فک پایین خود اضافه کنید. اگر آن ناپدید شود، این درست است! پایه را در لایه های نازکی قرار دهید، از وسط صورت خود شروع کنید و با استفاده از قلم مو پایه را با هم مخلوط کنید. شما هیچ خطوط قابل مشاهده را نمیخواهید، بنابراین توجه بیشتری به ترکیب زیر فک و گردن خود دارید.

اضافه کردن کانسیلر در صورت نیاز .

  فوندانسیون یا کرم پودر پایه برای صاف کردن پوست طراحی شده است، اما برای پنهان کردن فرورفتگی و محافل تاریک زیر چشم شما میتوانید از کانسیلر استفاده کنید . اگر قبل از فوندانسیون یا کرم پودر پایه این کار را بکنید، در طول کار کردن پایه در پوست خود، خیلی از آن را پاک کنید. برای پوشش دادن نقاط قرمز یا محافل تاریک، از یک برس مخفی برای استفاده از یک کرم پودر مایع استفاده کنید، همان فوندانسیون یا کرم پودر پایه یا یک سایه سبکتر از تن پوست شما در ناحیه مشکلات. سپس برس روی پوست خود بکشید تا کانسیلر را پخش کنید. اگر آن را به اندازه کافی مخلوط نکنید، نوک یک اسفنج آرایش در آب را بشویید .
برای پنهان کردن جای زخم یا فرورفتگی ، ابتدا روی آن فوندانسیون یا کرم پودر پایه بگذارید، سپس قبل از اینکه به خورد پوست بدهید آن را با کانسیلر مخلوط کنید. اگر هنوز هم می توانید آن را مشاهده کنید، مقدار بیشتری کانسیلر و پودر استفاده کنید.

آموزش آرایش عروس (قسمت۲)Reviewed by آرایشگاه عروس on Jun 11Rating: 3.5آموزش آرایش عروس (قسمت2)آرایش عروسی و آرایش عروس همراه با میکاپ کار عروس .

برای آرایش عروس یکسری نکات آموزشی وجود دارد که میکاپ کار عروس باید بداند . این مقاله را بخوانید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *