چرا کاشت ناخن در آرایشگاه توصیه نمیشود؟
چرا کاشت ناخن توصیه نمیشود؟
تیر ۲۶, ۱۳۹۷
آشنایی با 10 رژلب برتر
۱۰ رژلب برتر
تیر ۲۶, ۱۳۹۷

آموزش آرایش عروس (قسمت۳)

آموزش آرایش عروس

آرایش عروس

آموزش آرایش عروس (قسمت3) :

ادامه مطلب از:

آموزش آرایش عروس (قسمت1)

آموزش آرایش عروس (قسمت2)

 

استفاده از هایلایتر آرایشی :

     هایلایتر یا برجسته ساز آرایشی،بصورت معمول در کیف آرایش هر کسی نیست، اما برای آرایش عروس ضروری است چون هایلایتر به برجسته سازی برخی ویژگی های صورت مانند چشم و لب کمک میکند .اما میکاپ کار عروس باید دقت کند تا بیش از حد استفاده نشود ،چون با درخشش و یا زرق و برق زیادی ، آرایش میتواند نتیجه عکس داشته باشد، بنابراین به آرامی و با دقت اجرا کنید. هایلایتر در دو فرم مایع و پودر وجود دارد.

  • اگر از هایلایتر مایع استفاده می کنید، آن را با یک قلم مو پس از زدن کرم پودر پایه ، بر روی صورت خود به شکل یک علامت تست کنید. بر روی بینی خود امتحان کنید، با یک زاویه کم به سمت سوراخ های بینی بروید . همان را بر روی بینی خود، پایین بینی، مرکز پیشانی و چانه خود قرار دهید.

  • اگر از هایلایتر پودر برجسته استفاده می کنید، آن را بعد از کرم پودر استفاده کنید و روی صورت خود بکشید، به آرامی در گوشه چشمان تان و در بالای پلک های خود قرار دهید.

کانتورینگ را اضافه کنید.

گاهی برای زیباتر کردن آرایش عروس نیاز دارید برعکس عمل برجسته کردن کار کنید، منظور ما همان کانتورینگ است، یعنی با افزودن یک پودر که چندین سایه تیره تر از رنگ پوست واقعی شما (متفاوت از یک برنزر) است، مناطقی که می خواهید را پوشیده و کم حجم تر کنید. به طور مثال، زیر جمجمه خود ، گونه های خود، اطراف بینی و زیر زخم خود دارید. شما می توانید با استفاده از کانتورینگ نزدیک خط موی خود، پیشانی را کوچکتر کنید. این باعث می شود که صورت شما کشیده تر شود و سایه هایی به طور طبیعی بدون پن کیک و کرم پودر روی صورت شما فراهم شود. بعد از اینکه چهره تان را تنظیم کردید، می توانید با برنزر وارد شوید تا رنگ را به صورت خود اضافه کنید. با استفاده از قلم مو برنز بزرگ جاهایی که لازم است برنزه کنید.

آموزش آرایش عروس (قسمت۳)Reviewed by آرایش عروس on Jul 17Rating: 3.0آموزش آرایش عروس (قسمت۳)آموزش آرایش عروس ،آرایشگاه عروس در این مقاله آرایشی.

برای آموزش حرفه ای آرایش عروس ، توسط میکاپ کار های حرفه ای این مقاله آموزشی را دنبال کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *