ژلیش برای ترمیم ناخن
ترمیم ناخن شکسته با ژلیش
بهمن ۲۴, ۱۳۹۶
روش های پاک کردن لاک
آموزش پاک کردن لاک ناخن بدون استون
بهمن ۲۵, ۱۳۹۶

آموزش آرایش مخصوص مهمانی

آرایش مهمانی

آموزش آرایش مهمانی

آموزش آرایش مخصوص مهمانی

   یکی از مهمترین انواع آرایش، آرایش مخصوص مهمانی و مجالس است. این نوع آرایش همیشه غلیظ تر و در واقع بولدتر از آرایش روزانه است. برای انجام این نوع آرایش باید همچون آرایش روزانه دوباره خط چشم گربه ای برای چشمان خود بکشید و این بار پهنای آن را کمی ضخیم تر کنید، یک مداد مشکی بردارید و زیر پلک پایین و واترلاین را با آن تیره کنید، حال از یک سایه دودی استفاده کرده و پشت پلک را تیره تر کرده و خط زیر پلک را نیز پوشش دهید، سپس سایه اکلیلی و براق را به راحتی با انگشت دست در مرکز پلک بزنید تا پشت و مرز پلک شما درخشان شود. برای آرایش مهمانی، دوباره به سوی کیت کانتور رفته و استخوان زیر گونه و استخوان فک را زاویه دار و کاملا ترکیب کنید. حال نوبت هایلایت کردن نقاط برجسته صورت است که به شکل C از گیجگاه تا بالای استخوان گونه باید زده شود، روی قوس بینی و بالای لب را نیز هایلایت کنید. در آخر از برق لب هلویی - عسلی برای لب های استفاده کنید.
   این نوع آرایش یک آرایش اروپای است که مخصوص مجالس و مهمانی ها است و برای مراکز اداری و دانشگاه و فضاهای عمومی کمی غلیظ و سنگین است. برای اینکه آرایشی زیبا و خاص داشته باشید فیلم های آموزشی سایت سه رخ را در این زمینه مشاهده فرمایید تا بتوانید درست مانند آرایشگران حرفه ای در آرایشگاه چهره خود را زیبا و جذاب تر سازید. 
آموزش آرایش مخصوص مهمانیReviewed by آرایشگاه on Feb 14Rating: 3.0آموزش آرایش مخصوص مهمانیآرایش مخصوص مهمانی و مجالس آرایشی سنگین و غلیظ است که نسب به سایر انواع آرایش ها سنگین تر و سخت تر است. در این مقاله این نوع آرایش را به شما آموزش می دهیم.

آرایش مخصوص مهمانی و مجالس آرایشی سنگین و غلیظ است که نسب به سایر انواع آرایش ها سنگین تر و سخت تر است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *