اسپري حالت‌ دهنده مو جيورجي
موس موی جیورجی
مهر ۹, ۱۳۹۶
آموزش فرکردن مو با جوراب
فرکردن مو با جوراب
مهر ۹, ۱۳۹۶

آموزش آرایش چشم عروس

آرایش چشم عروس

آموزش آرایش چشم عروس

آموزش آرایش چشم عروس

   مدل آرایش چشم‌ آن هم برای ارایش چهره عروس در یک آرایش کامل و بسیار مهم است. با پیشرفت تکنیک های آرایشی ر سال 2017 بیشتر استفاده از خط چشم پهن، سایه طلایی و براق و همچنین هماهنگی سایه با رنگ رژلب مورد توجه آرایشگران قرار گرفته است. در ادامه انواع مدل های ارایش چشم را به ما آموزش می دهیم.
1. آرایش چشم با خط چشم مشکی گربه‌ای و ترکیب سایه طلایی با قهوه‌ای مات یکی از زیباترین انواع آرایش های چشم است در این مدل ابروها خیلی پررنگ و مشخص شده نیست و بیشتر زیبایی و ترکیب رنگ‌ها مورد توجه قرار گرفته است.
2. یکی از ساده ترین مدل های آرایش شیک، هماهنگ بودن رنگ سایه و رژلب با هم است. در این سبک آرایش برای گوشه‌های داخلی چشم از سایه طلایی استفاده می شود. برای زیباتر کردن این آرایش مدل ابروها پهن و پرپشت توصیه می شود.
3. آرایش طلایی یکی از زیباترین نوع آرایش هاست که در آن، ته رنگ سایه صورتی با رنگ رژ به زیبایی ست می شود. این مدل آرایش لایت و شیک بوده و بیشتر برای مراسم نامزدی توصیه می شود زیرا چهره عروس را ملیح و دخترانه نشان می دهد. 
4. آرایش اکلیلی و طلایی غلیظ را با رنگ رژ قرمز ست کنید تا در روز عروسیتان بدرخشید. نکته بسیار مهم در این نوع آرایش، داشتن مژه‌های بلند و نامنظم است. زیرا این نوع مژه به رنگ طلایی سایه زیبایی بیشتری می بخشد. 
5. یکی از مدل‌های آرایش غلیظ، آرایشی است که روی خط چشم بیشتر از سایه تمرکز شده است. اما سایه طلایی در وسط پلک به زیبایی نمایش داده می شود.
6. خط چشم گربه‌ای یکی از انواع خط چشم است که با لنز آرایشی آبی و کمی سایه طلایی-بژ برای چشم عروس فوق العاده است.
7. یکی از مدل های پرطرفدار آرایش لایت و سبک آرایشی است که بر پایه رنگ صورتی سایه و رژلب است. در این مدل تمرکز چشم‌ها، روی خط چشم و مژه‌های پر و بلند می‌باشد.
8. این مدل برای عروس خانم هایی که فاصله چشم و ابروی آن‌ها کم است توصیه می شود. در این مدل آرایش از سایه طلایی برای بیشتر کردن این فاصله استفاده می کنند. مژه‌های بلند و پرپشت جذابیت چشم‌های قهوه‌ای را اضافه می کند.

آموزش آرایش چشم عروسReviewed by سه رخ on Oct 1Rating: 3.0آموزش آرایش چشم عروسبرای آرایش چشم عروس باید تمامی موادی که استفاده می کنید باهم تناسب رنگی داشته باشند. در این مقاله نحوه آرایش چشم عروس را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش چشم عروس باید تمامی موادی که استفاده می کنید باهم تناسب رنگی داشته باشند. در این مقاله نحوه آرایش

1 دیدگاه

  1. asal گفت:

    بسیار عالی و جذاب

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *