آموزش ماسک روشن کننده پوست
آذر ۲۳, ۱۳۹۶
اتو کردن مو
آموزش اتو کردن مو
دی ۱۹, ۱۳۹۶

آموزش آمبره مو با منیر

آموزش آمبره مو با منیر

آموزش آمبره مو با منیر

   آمبره یکی از تکنیک های جدبد برای رنگ کردن موهاست که امروزه بسیاری از آرایشگران از آن برای رنگ کردن موهای مشتریان خود استفاده می کنند. در این تکنیک قسمت های ساقه مو رنگی روشن تر از قسمت های ریشه داشته و موها از رنگی تیره در ریشه به رنگی روش در قسمت پایینی مو می رسند. این تکنیک بای تمامی تناژ های رنگ مو قابل انجام بوده و در صورت نیاز قبل از انجام آن موها را دکلره می کنند.
   منیر یکی از بهترین آرایشگران مرد در صنعت آرایش است که در آرایشگاه خود از این تکنیک برای رنگ کردن موی مشتریان خود استفاده می کنند. در واقع یکی از حرفه های تخصصی این آرایشگر معروف رنگ کردن موها به سبک های متفاوت است. در این ویدیو قصد داریم نحوه آمبره کردن موها را توسط این آرایشگر ماهر به شما عزیزان آموزش دهیم. 

آموزش آمبره مو با منیرReviewed by سه رخ on Jan 1Rating: 3.0آموزش آمبره مو با منیرآمبره یکی از جدیدترین تکنیک های رنگ مو است که امروزه در آرایشگاه بسیار پرطرفدار است و توسط آرایشگران معروف همچون منیر آمورش داده می شود. در این مقاله نحوه آمبره کردن موها توسط منیر را به شما آموزش می دهیم.

آمبره یکی از جدیدترین تکنیک های رنگ مو است که امروزه در آرایشگاه بسیار پرطرفدار است و توسط آرایشگران معروف همچون منیر آمورش داده می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *