لایه برداری و پاکسازی پوست
چطور بدون آرایش زیبا باشیم (قسمت۲)
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶
شامپو مخصوص کراتینه مو
شامپو قبل از کراتین مو
اسفند ۲۸, ۱۳۹۶

آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)

آموزش امبره اسفنجی ناخن

آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)

آموزش آمبره ناخن :

ناخن های Ombré (درست مثل موی آمبره ) یک نوع مانیکور هستند که در آن یک شیب رنگ ایجاد می شود. از یک رنگ روشن در بالای ناخن شروع و به تدریج به رنگ تیره تر نسبت به نوک ناخن منتهی می شود. به دست آوردن اثر OMBRE کامل، زمان و دقت زیادی لازم دارد، اما در آخر میتوانید یک ombré  آمبره ناخن منحصر به فرد داشته باشید.

آمبره اسفنجی :

        ناخن های خود را پاک کنید. برای پاک کردن هر ناخن ابتدا از لاک پاک کن، سپس از بافر ناخن استفاده کنید. به آرامی ناخن های خود را با سوهان نرم سوهان بکشید تا ناخن های شما در حد مورد نظر شما باشند. سپس از یک فایل ناخن برای صاف کردن لبه های خشن و ناخن ها استفاده کنید. شما همچنین می توانید با استفاده از یک چوب مانیکور گرد ، گوشت های کنار ناخن خود را فشار دهید. این کمک می کند تا صفحه ناخن شما بلند تر  به نظر آید .

        یک لاک پایه روشن بزنید . رنگ روشن و پایه را به تمام ناخن های خود بکشید. این پوشش پایه روشن از ناخن های شما در مقابل رنگ لاک های دیگر محافظت میکند و ناخن رنگ نمیگیرد و همچنین کمک می کند تا مانیکور شما شیکتر بنظر بیاید. رنگ پایه شما معمولا یک رنگ سفید یا روشن است که شما برای استفاده آمبره استفاده می کنید. برای اینکه زیباتر بنظر برسد دوبار لاک پایه بزنید. برای اینکه ناخن هایتان راحت تر خشک شوند، بهتر است دو لایه لاک بیس( پایه) نازک بزنید و منتظر بمانید لایه زیرین خشک شود تا اینکه از یک لایه با ضخامت و سنگین استفاده کنید.

آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)Reviewed by سه رخ on Mar 19Rating: 3.0آموزش آمبره ناخن(قسمت۱)آمبره یکی از روش های کاشت و دیزاین ناخن است که حالتی تیره روشن به ناخن داده و موجب ایجاد طرحی زیبا در ناخن می گردد. در این مقاله آمبره اسفنجی ناخن را به شما آموزش می دهیم.

آمبره یکی از روش های کاشت و دیزاین ناخن است که حالتی تیره روشن به ناخن داده و موجب ایجاد طرحی زیبا در ناخن می گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *