تکنیک کانتورینگ
آموزش کانتورینگ عروس
تیر ۹, ۱۳۹۷
ترفند کشیدن خط چشم
کشیدن خط چشم با چسب نواری
تیر ۱۰, ۱۳۹۷

آموزش اتو کردن موی کوتاه

بهترین روش صاف کردن مو

آموزش اتو کردن موی کوتاه

آموزش اتو کردن موی کوتاه

خانم هایی که موی کوتاه دارند همیشه از این موضوع شاکی هستند که نمی توانند موهای خود را آرایش کنند و حالت دهند. در صورتی که آرایش کردن موهای کوتاه بسیار راحت و ساده است. کافی است موها را بشویید و با هوای گردم سشوار خشک کند و سپس با استفاده از انواع وسایل حرارتی موها را حالت دهید. برای حالت دادن و تثبیت کردن حالت موهای کوتاه می توانید از انواع اسپری های مو استفاده کنید.
در این ویدیو نحوه اتو کردن موهای کوتاه را به شما آموزش می دهیم. بهتر است قبل از هر کاری موها را با شامپو و نرم کننده بشویید و سپس موها را با باد گرم سشوار خشک کنید. وقتی موها کاملا خشک شد می توانید از اتو برای صاف کردن آن ها استفاده کنید. دقت کنید موها را به صورت خیس اتو نکشید چون تارهای مو می سوزند. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش اتو کردن موی کوتاهReviewed by آرایشگاه on Jul 1Rating: 3.0آموزش اتو کردن موی کوتاهبرای صاف کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که ساده ترین روش ان استفاده از سشوار و اتو مو است که البته انجام دادن این روش نیاز به زمان دارد. در این ویدیو نحوه اتو کردن موی کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

برای صاف کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که ساده ترین روش ان استفاده از سشوار و اتو مو است که البته انجام دادن این روش نیاز به زمان دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *