رفع چین و چروک پوست با آرایش
پوشاندن چروک صورت با آرایش
تیر ۱۶, ۱۳۹۷
ماسک رفع تیرگی لب
رفع تیرگی لب با روغن آرگان
تیر ۱۷, ۱۳۹۷

آموزش اتو کشیدن موی کوتاه

اتو کردن موی کوتاه

آموزش اتو کشیدن موی کوتاه

آموزش اتو کشیدن موی کوتاه

   معمولا آرایش موهای کوتاه سخت تر از موهای بلند است. زیرا موهای کوتاه ارتفاع کمتری دارند و از این طرق قدرت مانور کمتری برای زیبا کردن آن ها وجود دارد. اما برای آرایش این قیبل موها روش های مختلفی وجود دارد و شما می توانید با استفاده از انواع وسایل حرارتی مانند اتو مو و سشوار موها را صاف کرده و یا مدل دهید. خانم هایی که علاقه دارند موهای صاف و مرتب داشته باشند می توانند برای آرایش موهای خود از اتو مو استفاده کنند. 
   در این ویدیو نحوه آرایش موهای کوتاه را به شما آموزش می دهیم. توصیه می کنیم قبل از هر کاری موهای خود را شسته و سپس با کمک سشوار ان ها را خشک کنید. بعد از اینکه موها کاملا خشک شدند با استفاده از اتو مو آن ها را اتو بکشید تا صاف و یکدست باشند. البته بهتر است موها را تقسیم بندی کنید تا به راحتی آن ها را اتو بکشید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش اتو کشیدن موی کوتاهReviewed by آرایشگاه on Jul 8Rating: 2.5آموزش اتو کشیدن موی کوتاهموهای کوتاه برای آرایش و صاف شدن نیاز به روشی خاص برای اتو کردن دارند و آن روش به این صورت است که موها را ابتدا با سشوار آماده کنید. در این ویدیو نحوه اتو کشیدن موهای کوتاه را به شما آموزش می دهیم.

موهای کوتاه برای آرایش و صاف شدن نیاز به روشی خاص برای اتو کردن دارند و آن روش به این صورت است که موها را ابتدا با سشوار آماده کنید.

1 دیدگاه

  1. دنیا گفت:

    چه خوشگل

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *