کانتور چشم های رو به بالا
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷
آموزش ریباندینگ مو به روش نانو
ریباندینگ مو به روش نانو
مرداد ۲۸, ۱۳۹۷

آموزش استفاده از سرم پوست

استفاده از سرم پوست

آموزش استفاده از سرم پوست

آموزش استفاده از سرم پوست

   سرم پوست محصولی تقویتی برای بازسازی و رسیدگی به پوست صورت است که موجب جوانسازی و شادابی پوست صورت خواهد شد. البته باید در نظر داشته باشید سرم پوست زمانی عملکرد مطلوب خواهد داشت که با سیستم پوست شما سازگار باشد. پس سعی کنید سرم پوست متناسب با نوع پوست خود را تهیه کنید. سرم پوست را باید دو بار در روز (صبح و شب) استفاده نمایید. این محصول، اولین چیزی است که باید بعد از استفاده کلینزر و تونر به پوست خود بزنید (یعنی اول صورت را با شوینده مناسب شسته، سپس تونر بزنید بعد سرم پوست را استفاده نمایید). چیزی که برای بعد از استفاده از سرم های پوستی توصیه می شود، استفاده از ضدآفتاب در روز و مرطوب کننده در شب است.
   سرم را باید با یک یا 2 انگشت، روی پوست صورت ماساژ دهید تا کاملاً جذب صورت شود، برای جلوگیری از اتلاف سرم، آن را داخل کف دست نریزید (سرم ها با یک یا 2 قطره هم تمام پوست رو پوشش خواهند داد). سرم ها مواد تشکیل دهنده زیادی دارند اما بیس و پایه تمامی سرم های پوست دو نوع است، یک نوع که بر پایه آب بوده و برای افرادی با پوست چرب و نوع دیگه بر پایه روغن است که برای افرادی با پوست خشک تر مناسب می باشد. اما به طور کلی، سرم ها از موادی مانند آنتی اکسیدان ها، پپتیدها، رتینول، فاکتورهای رشد، آلفا و بتا هیدروکسیل اسید و بعضی مواد مغذی و معدنی برای پوست تشکیل می شوند. 

آموزش استفاده از سرم پوستReviewed by سه رخ on Aug 19Rating: 2.5آموزش استفاده از سرم پوستسرم پوست محصولی تقویتی برای پوست صورت بوده که موجب جوانسازی و شادابی پوست می شود و برای استفاده از آن باید مواردی را در نظر بگیرید. در این مقاله نحوه استفاده از سرم پوست را به شما آموزش می دهیم.

سرم پوست محصولی تقویتی برای پوست صورت بوده که موجب جوانسازی و شادابی پوست می شود و برای استفاده از آن باید مواردی را در نظر بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *