روش های داشتن پوست جوان
نکات طلایی داشتن پوست جوان
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
مراقبت از پوست برای افراد مسن
مراقبت از پوست بعد از پنجاه سالگی
تیر ۲۵, ۱۳۹۷

آموزش استفاده از شامپو بنفش

َشامپوی بنفش ضد زردی مو

آموزش استفاده از شامپو بنفش

آموزش استفاده از شامپو بنفش

   شامپو بنفش ضدزردی حاوی پیگمنت های کوچکی از رنگ بنفش است که به موهای زرد شده، نفوذ کرده و رنگ مو را خنثی می کند. این شامپو برای خانم هایی که موی خود را دکلره کرده اند بسیار مؤثر عمل کرده و موجب محو شدن زردی موها می شود. برای استفاده از این شامپو باید طبق دستورالعمل زیر اقدام کنید:
- ابتدا موها را با آب داغ بشویید. با این کار منافذ مو باز می شوند.
- مقدار زیادی از شامپوی بنفش را روی موها بریزید.
-  5 دقیقه صبر کنید تا شامپو به خوبی روی موها عمل کند.
- سپس موها را با آب سرد شسته و رنگ دانه ها را روی مو ثابت کنید.
- فراموش نکنید که نباید بیش از اندازه شامپو روی موها بماند چون ممکن است رنگ بنفش روی موها تاثیر گذاشته و موها  بنفش شوند.
- در صورتی که بیرون از حمام از شامپو استفاده می کنید، آن را روی موها زده و پس از نیم ساعت موها را بشویید.
- شامپوهای بنفش در حالت عادی موها را بنفش نمی کنند و تنها زمانی این اتفاق می افتد که شامپو بیش از اندازه روی موها بماند.
- شامپوهای بنفش برای کسانی که موهای خود را دکلره کرده و بلوند می کنند بسیار مهم است و این افراد باید برای حفظ زیبایی رنگ موی خود چند بار در هفته از این شامپوها استفاده نمایند تا تغییر رنگی روی موها ایجاد نگردد.

آموزش استفاده از شامپو بنفشReviewed by آرایشگاه on Jul 16Rating: 2.5آموزش استفاده از شامپو بنفششامپوی بنفش را برای رفع زردی موها استفاده می کنند. برای استفاده از این شامپو باید موها خیس باشند و تمام مو را با این شامپو ماساژ دهید. در این مقاله نحوه استفاده از این شامپو را به شما آموزش می دهیم.

شامپوی بنفش را برای رفع زردی موها استفاده می کنند. برای استفاده از این شامپو باید موها خیس باشند و تمام مو را با این شامپو ماساژ دهید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *