تکنیک کاشت مژه
کاشت مژه
شهریور ۲۴, ۱۳۹۶
آموزش طراحی لاک ناخن
آموزش طراحی لاک ناخن
شهریور ۲۴, ۱۳۹۶

آموزش استفاده از موس مو

نحوه استفاده از موس مو

آموزش استفاده از موس مو

آموزش استفاده از موس مو

موس مو یکی از محصولات حالت دهنده مو می باشد که موجب حجیم شدن و درخشش موها می شود. موس نسبت به اکثر ژل ها و پمادها بافت سبک تری بر روی مو ایجاد کرده و برای زنان و مردان مناسب می باشد (مخصوصا کسانی که موهای نرم و کم پشتی دارند و نیازمند حجم دادن هستند). با استفاده از مطالب زیر می توانید از موس استفاده کنید.

حالت دهی سریع برای موهای کوتاه:
به توصیه آرایشگران با تجربه در آرایشگاه ابتدا موها را مرطوب کنید. معمولاً هرچه موها مرطوب تر باشند بعد از استفاده از موس موها براق تر خواهند شد. مقداری موس را روی کف دست بزنید. مقدار موس مورد استفاده بستگی به طول و پرپشتی مو دارد. به طور مثال برای موهای متوسط به اندازه یک تخم مرغ کافی است. استفاده از موس زیاد نیز موجب مات شدن موها می شود. موس را باید روی دو دست پخش کرده، سپس میان موها از جلو به عقب بکشید. حتما به ریشه های مو توجه کنید. توجه داشته باشید که موس بنحو مناسب میان موها پخش شده باشد. برای اینکار می توانید از انگشتان یا شانه دندانه درشت نیز استفاده نمایید و موس را به صورت یکنواخت به گونه ای میان موها پخش کنید که در کف سر خود احساس خیسی کنید. حال موها را به کمک سشوار خشک نمایید. توجه داشته باشید باید سشوار را روی درجه کم تنظیم نمایید. موها را با شانه تقسیم بندی کرده به گونه ای که هوای سشوار به ریشه های مو برسد. شما حتی می توانید موها را با جریان هوا خشک کنید.
اما اگر موها را با سشوار خشک کنید بهتر حالت می گیرد. موهایی که با جریان هوا خشک شوند راحت تر تغییر حالت می دهند. قبل از خشک شدن موس باید مو را حالت دهید. موس برای حالت هایی مناسب می باشد که نیازی به نگهداری زیاد نداشته باشد، در غیر اینصورت از ژل یا پماد استفاده نمایید.

حجم دادن موی بلند:
موها را ابتدا تا ریشه خیس و مرطوب کنید. اگر موها را خیلی خیس کردید حتما با حوله رطوبت اضافی آن را بگیرید. سپس موس را به ریشه موها بزنید. باید موس را تکان داده  و هنگام اسپری کردن آن را بصورت قائم نگهدارید. موها را قسمت بندی کرده و موس را به ریشه های مو زده و با انگشت میان ریشه پخش نمایید. برای پخش شدن موس، می توانید موها را با شانه دندانه درشت شانه بزنید. سپس موها را سشوار کنید. زمانیکه موس خشک شد، کم کم سفت شده و موها را مقاوم تر می کند. سشوار را روی درجه کم تنظیم کنید مخصوصا برای سشوار کردن ریشه مو.  برای جدا کردن موها نیز از شانه استفاده کرده بطوریکه بتوانید ریشه ها را مستقیما خشک کنید. خشک کردن مو در جریان هوا به موها حجم زیادی نمی دهد اما مو را براق میسازد. حال می توانید موها را حالت دهید.

 

آموزش استفاده از موس موReviewed by سه رخ on Sep 15Rating: 3.0آموزش استفاده از موس موموس مو یکی از برترین حالت دهنده های موهای فر و مجعد است که در آرایشگاه بسیار کاربرد دارد. در این مقاله نحوه استفاده از موس مو را به شما آموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *