بیماری ریزش منطقه ای مو
ریزش منطقه ای مو چیست؟
خرداد ۶, ۱۳۹۷
بهترین برندهای آرایشی
سالم‌ ترین برندهای آرایشی
خرداد ۶, ۱۳۹۷

آموزش افزایش ماندگاری رنگ مو

افزایش طول عمر رنگ مو

ماندگاری رنگ مو

آموزش افزایش ماندگاری رنگ مو

   گاهی اوقات ممکن است که ما تمام چیزهایی که باید قبل از رنگ کردن موها بدانیم را بلد باشیم، اما باید این را هم بدانیم نکات مراقبت از مو بعد از رنگ کردن هم بسیار مهم است و باید به اونها توجه داشت. به علاوه هر خانمی وقتی موهای خود را به رنگ دلخواه خود رنگ می کند دیگر دوست ندارد که رنگ مو پاک شود. برای این عامل روش های مختلفی وجود دارد که به شما آموزش می دهیم:
- موهای خود را بعد از سه روز بشویید!
   پس از اینکه موهای خود را رنگ کردید، توصیه می کنیم موهای خود را حداقل تا سه روز بعد نشویید. زیرا اگر موهای خود را بلافاصله بعد از رنگ بشویید ممکن است که رنگ شما کمرنگ شده و محو شود. بنابراین، زمانی که موهای خود را در یک آرایشگاه رنگ می کنید، بعد از یکبار شستشو برای پاک کردن رنگ اجازه دهید که موها به صورت طبیعی خشک شوند و تا سه روز بعد موها را نشویید. 
- موها را با آب داغ نشویید!
   بسیاری از افراد تمایل دارند با آب گرم یا داغ دوش بگیرند. اما hرایشگران با تجربه این روش دوش گرفتن را برای پوست و مو توصیه نمی کنند. توصیه ما این است مکه برای شستن موها از آب سرد استفاده کنید. البته می توان از آب ولرم نیز استفاد ه کرد اما استفاده از آب داغ به طور کلی ممنوع بوده و توصیه نمی گردد. دلیل استفاده نکردن از آب داغ هم این است که رنگ موها را با سرعت بیشتری از بین برده و محو می کند. شامپوهای دارای سولفات موجب خشک شدن موها و شکننده شدن آن ها خواهند شد. بهتر است از شامپوهای بدون سولفات برای موهای خود استفاده نمایید، در غیر این صورت رنگ موها سریع تر از بین می رود. 
- از وسایل گرمایشی کمتر استفاده کنید!
   استفاده از محصولاتی مانند سشوارهای خشک کن، اتو مو برای صاف کردن و … که موها را گرم یا داغ می کنند، بلافاصله بعد از رنگ کردن موها، می تواند موجب آسیب موها شود. با این کار موها خشک و پر چین خواهند شد. بنابراین، دقت کنید که از محصولات گرمایشی به طور مرتب استفاده نکنید. 
- موها رو به طور مرتب پیرایش کنید!پ
   توصیه می کنیم موهای مود را هر سه ماه یک بار پیرایش کنید. پس از رنگ کردن، موها بیشتر مستعد آسیب و شکستن هستند. به منظور جلوگیری از این مشکل، توصیه می کنیم موهای خود را به طور منظم هر دو تا سه ماه یک بار پیرایش کنید، با این روش نه تنها از شکستن موها جلوگیری می شود، بلکه به داشتن موهای سالم تر کمک می کنید. 
- استفاده از ماسک مو برای تقویت موهای رنگ شده!
   رنگ کردن موها در واقع یک فرایند شیمیایی است. بعد از اینکه موهای خود را رنگ کردید، معمولا موها پروتئین های خود را از دست می دهند. برای به دست آوردن پروتئین به اندازه قبل، معمولا بهتر است که از ماسک مو حداقل یک بار در هفته استفاده نمایید. شما می توانید به راحتی یه ماسک خانگی برای استفاده آماده کنید. 
مواد لازم برای تهیه یک ماسک خانگی یک عدد تخم مرغ، دو قاشق غذاخوری سس مایونز.
روش استفاده: یک تخم مرغ کامل را در یک کاسه شکسته و سپس به آن سس مایونز اضافه کنید و کاملاً مخلوط کنید. موهای خود را به چند قسمت تقسیم کرده و این ماسک را روی تمام قسمت های موها بزنید. توصیه می کنیم از ریشه موها شروع کرده تا به نوک موها برسید. این ماسک را به مدت 45 دقیقه روی موها قرار دهید و سپس موها را با آب سرد با شامپو بدون سولفات شستشو دهید.
- از موها در مقابل خورشید مراقبت کنید!
   گاهی اوقات، اشعه های مضر UV خورشید می تواند باعث آسیب رسانی به موها شود و درنتیجه رنگ موها سریع تر از بین خواهد رفت. برای جلوگیری از این آسیب، همیشه از یک روسری برای پوشاندن موهای سر خود در برابر اشعه مضر آفتاب، حداقل چند ماه پس از رنگ کردن موها استفاده کنید.
- مصرف ویتامین ها!
    ویتامین ها برای رشد موها و حفاظت از آن ها بسیار ضروری هستند. علاوه بر حفظ موها و مراقبت از آن ها در برابر عوامل خارجی، سلامت درونی موها نیز با مصرف ویتامین ها نیز تأمین می شود. توصیه می کنیم غذاهای حاوی ویتامین C مانند مرکبات مصرف کنید و از پروتئین موجود در تخم مرغ، شیر، هویج و غیره استفاده نمایید.

آموزش افزایش ماندگاری رنگ موReviewed by آرایشگاه on May 27Rating: 3.0آموزش افزایش ماندگاری رنگ مو بسیاری از خانم ها بعد از رنگ کردن موها به دنبال افزایش ماندگاری این رنگ هستند که برای آن نیز روش های مختلفی وجود دارد و باید به موها رسیدگی شود. در این مقاله روش های افزایش ماندگاری رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها بعد از رنگ کردن موها به دنبال افزایش ماندگاری این رنگ هستند که برای آن نیز روش های مختلفی وجود دارد و باید به موها رسیدگی شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *