آموزش آمبره مو
دی ۲۸, ۱۳۹۶
پدیکور ناخن پا
آموزش پدیکور ناخن
بهمن ۱, ۱۳۹۶

آموزش افکت سایه چشم

افکت سایه چشم

آموزش افکت سایه چشم

آموزش افکت سایه چشم

   سایه چشم یکی از محصولات آرایشی است که برای زیبا سازی و آرایش چشم ها از آن استفاده می شود. سایه چشم دارای انواع مختلفی است که می توان به سایه های پودری، سایه های مایع و سایه های مدادی و استیکی اشاره کرد. بسیاری از آرایشگران در آرایشگاه برای آرایش چشم با توجه به نوع آرایش و فصل سال از سایه های مختلف استفاده می کنند. در این ویدیو تکنیک استفاده از لیپ استیک را برای ایجاد افکت سایه به شما اموزش می دهیم تا چشمان شما حالتی جذاب و زیبا پیدا کند. افکتی که بر روی چشم ایجاد می شود چشم ها را درشت تر کرده و موجب خیره کننده تر شدن آن ها می شود. 
   در واقع در این فیلم می خواهیم به شما آموزش دهیم که آرایش صورت نیاز به استفاده از ترفندهای مختلف دارد تا بتوانید با حداقل ترین لوازم آرایشی بهترین آرایش را بر روی صورت ایجاد کنید. پس برای آرایشی زیبا و شیک نیازی به لوازم آرایش گران قیمت و آنچنانی نیست. 

آموزش افکت سایه چشمReviewed by سه رخ on Jan 20Rating: 3.0آموزش افکت سایه چشمبرای آرایش چشم و سایه زدن پلک می توان از لیپ استیک استفاده نمود و افکتی زیبا به چشم ها داد که موجب جذابیت دو چندان آن ها نیز خواهد شد. در این ویدیو نحوه آرایش چشم با لیپ استیک را به شما آموزش می دهیم.

برای آرایش چشم و سایه زدن پلک می توان از لیپ استیک استفاده نمود و افکتی زیبا به چشم ها داد که موجب جذابیت دو چندان آن ها نیز خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *