سرم مو کریستال
سرم مو کریستال جینسینگ
مهر ۲۹, ۱۳۹۶
نکات مهم آرایش سریع خانم کارمند
آرایش سریع خانم کارمند
مهر ۲۹, ۱۳۹۶

آموزش مراحل انجام المنت مو

المنت مو

آموزش مراحل انجام المنت مو

آموزش مراحل انجام المنت مو

1. شستشوی مو
ابتدا موها را با شامپو دو تا سه بار و هر بار به مدت زمان ۳ دقیقه شستشو دهید. با این کار کوتیکول های مو باز شده و برای جذب کردن مواد آماده می شوند. تعداد دفعات شستشو بستگی به مقاومت مو دارد. البته توجه داشته باشید موهایی که نرم تر هستند و یا موهایی که رنگ شده اند را باید دو بار و موهای طبیعی و مقاوم را سه باربشویید.
2. موادگذاری
   پس از شستشوی موها باید آن ها را خشک کرده و رطوبت موها را کاملاً از بین ببرید. سپس موها را به شکل علامت (+) تقسیم بندی نمایید. حال از قسمت پشت سر سمت راست شروع کرده و لایه ای ۲ تا ۳ سانتی از مو را جدا کنید. باید مواد را با فاصله حداقل نیم سانت از کف سر روی مو زده و موها را لایه لایه از زیر و رو کامل به مواد آغشته کنید. می توانید با استفاده از شانه دندانه ریز موها را شانه کنید تا تمام مو به مواد آغشته شده و همزمان موها را به حالت ریباند بکشید. سپس لایه مو را با لایه های زیرین به کمک شانه دندانه درشت شانه کنید تا مواد کاملاً یکدست در بین تارهای مو پخش شود. دقت کنید مواد نباید با کف سر برخورد داشته باشد.
3. زمان مکث
    مدت زمان لازم برای ماندن مواد بر روی موها حدود یک ربع تا ۲۰ دقیقه می باشد. اگر از کلاه استفاده می کنید توجه کنید که موها را زیاد جمع نکنید یعنی موها باید حداقل جمع شدگی را داشته باشند. البته می توانید به کمک شانه موها را به صورت گرد دور سر جمع کنید. حال موها را کمی حرارت دهید. اگر از کلاه استفاده کردید مدت زمان ماندن مواد کمتر خواد شد. از کلاه مدت مکث کوتاه تر خواهد شد.
4. اتوکشی
  
بعد از پایان زمان مکث باید موها را براشینگ کنید. براشینگ موها را باید به گونه ای انجام دهید که هیچ رطوبتی روی موها باقی نماند. بعد مو را به صورت لایه لایه جدا کنید و با فاصله ۳ تا ۵ سانت از کف سر، مو را بصورت یکنواخت و کششی با استفاده از اتوی سرامیکی اتو بکشید. باید موهای پشت سر را به سمت عقب و موهای جلو سر را به سمت بالا  اتو بکشید. باید هر لایه مو را آنقدر اتو بکشید تا برق موها را مشاهده کنید.
5. مرحله نهایی
   حال بعد از اتو کشیدن موها باید به مدت یک ربع تا ۲۰ دقیقه اجازه دهید موها خنک شوند. سپس موها را یک یا ۲ بار با آب ولرم و شامپو بشویید و در آخر از نرم کننده استفاده نمایید. هنگام شستشوی موها توصیه می کنیم اجازه دهید کمی از لیزی نرم کننده روی مو باقی بماند. سپس موها را با برس و باد سشوار خشک نمایید.

آموزش مراحل انجام المنت موReviewed by سه رخ on Oct 21Rating: 3.0آموزش مراحل انجام المنت موبرای انجام المنت مو باید 5 مرحله اصلی را طی کنید که هر کدام از این مراحل نیاز به دقت و مهارت دارد. در این مقاله روش انجام المنت مو را به شما اموزش می دهیم.

برای انجام المنت مو باید ۵ مرحله اصلی را طی کنید که هر کدام از این مراحل نیاز به دقت و مهارت دارد. در این مقاله روش انجام المنت مو را به شما اموزش می دهیم.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *