بیشترین آسیب مو
بیشترین آسیب مو
بهمن ۲, ۱۳۹۶
اسانس مو
آبرسان مو با اسانس
بهمن ۳, ۱۳۹۶

آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکس

اپیلاسیون با وکس

آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکس

آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکس

   رفع موهای زائد ناحیه تناسلی با وکس و اپیلاسیون روشی است که خانم ها به دلیل ایجاد وقفه طولانی در رشد مجدد موها از آن اتستفاده می کنند. انجام دادن این روش به درستی و توسط افراد با تجربه بسیار مهم است زیرا د ر صورت بروز اشتباه ممکن است خطرات جبران ناپذیری داشته باشد. برای وکس موهای زائد ناحیه تناسلی می توانید از روش های زیر استفاده نمایید. 
1- اجازه دهید موها به خوبی رشد کنند!
   برای افزایش رضایت از نتیجه اپیلاسیون باید حتماً به اندازه موها دقت کنید. موهای ناحیه تناسلی حداقل باید 4 الی 5 میلی متر رشد کرده باشند تا زمان انجام وکس درد کمتری تحمل کنید. اگر موها خیلی کوتاه و یا بلند باشند این کار به درستی انجام نمی شود. 
2- پوست را تمیز و لایه برداری کنید!
   قبل از وکس کردن ناحیه تناسلی باید پوست این قسمت از بدن را از لایه های مرده پاکسازی نمایید. توجه کنید لایه برداری حداقل باید 20 الی 24 ساعت قبل از اپیلاسیون انجام گردد تا در این مدت پوست در مقابل التهاب و تحریک مقاوم شده باشد.
3- حواستان به گرمای وکس باشد!
   وکس را تا درجه حرارت مشخص شده گرم کرده و آن را در این دما نگه دارید. زیرا اگر وکس بیش از حد گرم شود پوست را سوزانده و همه جا چکه خواهد کرد بالعکس اگر خیلی سفت یا سرد باشد، به سختی می توان آن را روی پوست زده و موها را هم نخواهد گرفت. برای اینکه از حرارت و گرمای وکس مطمئن شوید مقداری از آن را روی دست خود زده تا گرمای آن از طریق پوست مشخص گردد.
4- جهت درست موها را برای وکس کردن انتخاب کنید!
   باید مانند آرایشگران حرفه ای وکس را در جهت رویش موهای بدن با کاردک مخصوص بمالید. بعد از این کار پد یا پارچه ای را که برای اپیلاسیون انتخاب کرده اید، روی محل قرار داده و چند ثانیه با دست به حالت پرسی روی آن ضربه بزنید تا ماده وکس  به خوبی جذب پارچه شود. هنگامی که پد به خوبی به وکس چسبیده شد موهای بیشتری را با خود جدا می کند. حا انتهای نوار را گرفته و آن را در خلاف جهت رویش موها بکشید. پوست را با دست دیگر محکم نگه دارید تا موها آسان تر کنده شوند.
5- مرطوب سازی بعد از وکس را فراموش نکنید!
   یکی از بخش های مهم اپیلاسیون موها با وکس که اکثر خانم ها به آن اهمیت نمی دهند مرطوب سازی پوست می باشد. بنابراین مقداری روغن بچه را روی یک پارچه نرم ریخته و به آرامی روی پوست خود بمالید تا هر گونه وکسی که روی پوست باقی مانده است را پاک نماید.
6- لباس آزاد و راحت بپوشید!
پس از آنکه وکس کردن موهای زائد ناحیه تناسلی و یا بخش های دیگر بدن پایان یافت به هیچ وجه لباس تنگ و شلوار جین جذب نپوشید، زیرا این اشتباه باعث ایجاد خراش و التهاب شده چرا که بعد از برداشته شدن موهای زائد تا ساعتها پوست مستعد ملتهب شدن می باشد.

آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکسReviewed by سه رخ on Jan 22Rating: 3.0آموزش اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکسامروزه بسیاری از خانم ها برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی خود از روش اپیلاسیون با وکس استفاده می کنند زیرا این روش موجب کند شدن رشد مجدد موها می شود. در این مقاله نحوه اپیلاسیون ناحیه تناسلی با وکس را به شما آموزش می دهیم.

امروزه بسیاری از خانم ها برای رفع موهای زائد ناحیه تناسلی خود از روش اپیلاسیون با وکس استفاده می کنند زیرا این روش موجب کند شدن رشد مجدد موها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *