مدل تل مو
تیر ۱۴, ۱۳۹۷
کوتاه کردن مو
کوتاه کردن مو با ریش تراش
تیر ۱۶, ۱۳۹۷

آموزش بافت شیک مو

مدل بافت مو

آموزش بافت شیک مو

آموزش بافت شیک مو

   بافتن مو یکی از روش های ارایش مو برای خانم ها است که از گذشته تا کنون طرفداران زیادی دارد. بافت مو در ابتدا فقط با سه دسته مو به صورت ساده انجام می گرفت اما رفته رفته با دخالت سلیقه و خلاقیت افراد مدل های زیادی از بافت مو به وجود آمد به گونه ای که در حال حاضر انواع مختلفی از بافت را می توان برای موهای مختلف اعم از بلند یا کوتاه پیاده سازی کرد. برای بافتن موها مهم نیست موهای شما بلند یا کوتاه باشد چون آرایشگر شما می داند برای موهایتان چه مدل بافتی مناسب است. 
   در این ویدیو مدلی متفاوت از بافت مو را به شما آموزش می دهیم. بافت مویی که در این ویدیو مشاهده می کنید کاملاً متفاوت تر از بافت هایی است که تا کنون دیده اید. این بافت را بیشتر خانم های با موی بلند می توانند استفاده کنند. در این بافت باید دقت کنید که موها به صورت مرتب و تقسیم بندی شده جدا شوند. برا شروع این بافت هم باید موها را اول ببندید سپس شروع به بافتن موها کنید. برای آموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش بافت شیک موReviewed by آرایشگاه on Jul 6Rating: 3.0آموزش بافت شیک موبافت مو یکی از مدل های زیبا برای مو است که خانم ها برای زیبایی موهای خود از ان استفاده می کنند و انواع مختلفی دارد. در این ویدیو مدلی زیبا از بافت را به شما آموزش می دهیم.

بافت مو یکی از مدل های زیبا برای مو است که خانم ها برای زیبایی موهای خود از ان استفاده می کنند و انواع مختلفی دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *