آموزش آرایش صورت بیضی
آرایش صورت بیضی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷
ماسک های زیبایی
چند ماسک زیبایی خانگی
اردیبهشت ۱۸, ۱۳۹۷

آموزش برداشتن کاور ناخن

برداشتن کاور ناخن

آموزش برداشتن کاور ناخن

آموزش برداشتن کاور ناخن

   کاور ناخن یک تکنیک ساده برای بلند و خوش فرم کردن ناخن ها است که در آرایشگاه توسط ناخن کاران در آرایشگاه انجام می شود. کاور ناخن کمی با کاشت دائمی ناخن تفاوت دارد. البته بیس و مواد مورد استفاده در هر دو تکنیک تقریبا یکسان بوده و تفاوت آنها تنها در کاربرد تیپ برای کاشت ناخن است که دوام و استحکام آن را افزایش می دهد. کاور ناخن ها معمولا نازک و ظریف بوده و مواد کاشت ناخن، مستقیما روی سطح ناخن ها ریخته و چسبانده می شود. کاور ناخن در واقع یک لایه ژل مانیکور است که روی ناخن های طبیعی قرار گرفته که هم فرم و حالت آن را بهتر می کند و هم اینکه حالتی طبیعی داشته و از ناخن های بلند شده محافظت می کند.

مواد مورد نیاز برای برداشتن کاور ناخن

- سوهان یا بافر ناخن
- استون یا پاک کننده های ژل پولیش
- فویل آلومینیومی
- پنبه
مراحل برداشتن کاور ناخن در منزل
   این روش، یکی از ساده ترین و در دسترس ترین روش های برداشتن کاور ناخن است که می توانید به سادگی آن را در منزل انجام داده و کاور ناخن خود را بردارید. ابتدا باید کمی سطح ناخن ها را سوهان بکشید تا قطر و ضخامت ژل روی آن کاهش یافته و راحت تر برداشته شود. البته دقت کنید که در زمان سوهان کشیدن به سطح ناخن خود آسیب نزنید، زیرا معمولا در هنگام کاشت و کاور ناخن، ناخن های طبیعی تا حد امکان با سوهان برقی تراشیده شده و فقط یک لایه نازک از آن باقی می ماند که ممکن است به سرعت دجار آسیب دیدگی شود.
   پس از سوهان کشیدن، تکه های پنبه را به استون (100 درصد) یا پاک کننده های نوع دیگر آغشته کرده و هر تکه را روی سطح ناخن قرار دهید. پنیه باید کاملا به استون آغشته شود و تمام سطح ناخن را در بر بگیرد. سپس یک تکه فویل آلومینیومی را با اندازه مناسب بریده و به دور ناخن و سر انگشتان خود بپیچید. پس از مدت زمان 15 دقیقه، فویل را از روی ناخن باز کنید. معمولا این مدت زمان برای نرم شدن ژل ها کافی می باشد، اما می توانید هر انگشت را جدا جدا باز و تست کرده و ببینید که کاور ناخن نرم و قابل برداشتن شده یا نه. اگر فکر می کنید که هنوز سخت و سفت است، دوباره فویل را به دور انگشت پیچیده و اجازه دهید چند دقیقه دیگر بماند. (فویل جهت جلوگیری از پرش استون و خشک شدن پنبه لازم است)
   پس از اینکه کاور روی ناخن کاملا نرم شد، با یک کاردک مخصوص مانیکور (چوب مانیکور)، ژل را از روی ناخن بلند کرده و بعد با سوهان، سطح ناخن را صاف و صیقلی کنید تا تکه های ژل بر روی ناخن باقی نماند (این کار را با دقت انجام دهید تا ناخن آسیب نبیند).

نکته: 
   از آنجا که استون خیلی فرار است، باید این مراحل را سریع انجام دهید تا تاثیر بهتری داشته باشد. بنابراین تکه های پنبه و آلومینیوم را از قبل برش داده و آماده نمایید. استون باعث خشک شدن شدید ناخن ها شده و به همین خاطر توصیه می کنیم حتما بعد از استفاده از استون، تمام سطح ناخن و اطراف انگشتان را با کرم یا لوسیون مرطوب کننده تقویت کنید. 

آموزش برداشتن کاور ناخنReviewed by سه رخ on May 8Rating: 3.0آموزش برداشتن کاور ناخنکاور ناخن یکی از روش های مراقبت از ناخن های بلند است که در ارایشگاه توسط ناخن کاران انجام می شود، اما برای برداشتن آن می توانید از روش های خانگی استفاده نمایید. در این مقاله برداشتن کاور ناخن را به شما آموزش می دهیم.

کاور ناخن یکی از روش های مراقبت از ناخن های بلند است که در ارایشگاه توسط ناخن کاران انجام می شود، اما برای برداشتن آن می توانید از روش های خانگی استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *