مدل موهای زنانه
مدل موی زنانه ۲۰۱۸
خرداد ۹, ۱۳۹۷
آشتایی با ابزار طراحی ناخن در آرایشگاه
وسایل ضروری طراحی ناخن در آرایشگاه
خرداد ۱۰, ۱۳۹۷

آموزش تهیه عطر در منزل

عطرهای خانگی

آموزش تهیه عطر در منزل

آموزش تهیه عطر در منزل

   گاهی اوقات ممکن است به دلیل هزینه های سنگین عطرها، داشتن مواد شیمیایی و یا داشتن حساسیت بدن نسبت به عطرهای موجود در بازار تمایلی به خرید عطر نداشته باشید و از طرفی نیاز به استفاده از عطر هم داشته باشید. به همین دلیل سعی کردیم مطالبی را در زمینه تهیه عطر در منزل گردآوری کنیم تا بتوانید به راحتی از عطرها استفاده کنید و متحمل هیچگونه عوارضی نشوید:
- عطر گل روغنی: 
   برای تهیه این عطر ابتدا تعدادی گل خوش بو و مورد علاقه  خود را جمع آوری کرده و از قسمت ساقه گل ها را برش بزنید و داخل یک ظرف شیشه ای بریزد . سپس روی آن مقداری روغن گیاهی بدون بو بریزید. هر روغنی که باشد فرقی ندارد ولی حتما باید بدون بو باشد و در ظرف شیشه ای را ببندید و بعد از دو هفته در ظرف را باز کنید و عطر را از یک صافی عبور دهید و داخل یک شیشه عطر بریزد. حالا عطر شما آماده است.
- عطر گیاهی:  
   مقداری گیاه خوش بو را از جمله اسطوخودوس ، رزماری و غیره را به دلخواه تهیه کنید و برگ های این گیاهان را جدا کرده و کمی در هاون آن ها را بکوبید. سپس مقدار کمی آب درون قابلمه ریخته و به مدت یک ربع بجوشانید و یک قطره الکل هم به مخلوط اضافه نمایید. سپس جوشانده را از صافی عبور داده و در یک اسپری یا افشانه بریزید و استفاده نمایید.
- عطر صابونی: 
   مقداری صابون مایع خوش بو را همراه با مقدار مساوی آب درون یک ظرف عطر اسپری کننده ریخته و ظرف را چندین بار تکان دهید تا کف و حباب صابون از بین برود و بگذارید یک الی دو روز ظرف بدون حرکت بماند اکنون عطر شما آماده  مصرف و اسپری کردن می باشد.
- عطر گل رز: 
   گل های رز را چیده و ساقه های آن ها را کوتاه کنید و درون ظرفی بریزید. سپس روی آن آب سرد ریخته و مقدار خیلی کمی دارچین و نمک و آب گرم به این مخلوط اضافه نمایید و پس از مدت زمان دو ساعت ۲۰ دقیقه مواد را جوشانده و از صافی عبور دهید و درون ظرف عطر ریخته و استفاده کنید.
- عطر وانیل و نعنا: 
   یک هشتم قاشق سوپ خوری وانیل را بایک قاشق غذاخوری آب مخلوط کرده و باز هم مقدار بسیار کمی آب و برگ نعنا اضافه نمایید و به مدت ۵ دقیقه این مخلوط را جوشانده و بعد از سرد شدن از صافی عبور دهید و درون شیشه عطر ریخته و استفاده نمایید.

آموزش تهیه عطر در منزلReviewed by آرایشگاه on May 31Rating: 3.0آموزش تهیه عطر در منزلبسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای عطرها و یا ایجاد حساسیت های پوستی و غیره تمایلی به استفاده از عطرهای شیمیایی ندارند و از عطرهای خانگی استفاده می کنند. در این مقاله روش تهیه این عطرها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از افراد به دلیل هزینه بالای عطرها و یا ایجاد حساسیت های پوستی و غیره تمایلی به استفاده از عطرهای شیمیایی ندارند و از عطرهای خانگی استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *