ماسک عسل
ماسک آبرسان مو با عسل
دی ۱۵, ۱۳۹۶
شلوار سفید زنانه
اصول انتخاب شلوار سفید
دی ۱۵, ۱۳۹۶

آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون

تهیه موم عربی یا خلیجی

آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون

آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیون

   موم عربی یا خلیجی یکی از انواع موم سرد است که نیازی به حرارت جهت استفاده نداشته و در نتیجه هیچگونه التهابی بر روی پوست ایجاد نخواهد کرد. این موم را به راحتی می توان در منزل و یا آرایشگاه نیز درست کرد. مجموعه سه رخ در این مقاله قصد دارد روش تهیه این موم را به شما آموزش دهد. 
مواد لازم:
- شکر یک فنجان
- عسل یک فنجان
- آبلیمو نصف فنجان
طرز تهیه موم عربی:
مرحله اول: 
برای تهیه موم عربی ابتدا باید شکر را در یک قابلمه متوسط روی حرارت متوسط قرار داده تا ذوب گردد. گاهی اوقات شکر را هم بزنید تا تمام شکر کاملا ذوب گردد و به شکل کارامل تبدیل شود. هم زدن را تا جایی ادامه دهید که بوی مطبوع آن به مشام برسد.
مرحله دوم: در مرحله دوم عسل و آبلیمو را به شکر اضافه کرده و حسابی هم بزنید تا مخلوط قوام گرفته و مانند خمیر کیک شود.
مرحله سوم: اگر مخلوط بیش از حد غلیظ شد یک قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کرده و مخلوط کنید تا به غلظت مناسب برسد. حال موم برای استفاده آماده است. فقط باید کمی صبر کنید تا خنک گردد.
توجه: اگر دوست دارید موم را برای استفاده‌ های بعدی نگهداری کنید؛ بعد از خنک شدن می توان تا چند هفته آن را در یخچال و یا چند ماه در فریزر نگهداری کرد.
روش دیگر تهیه موم عربی (روش تونسی)
   سه فنجان عسل را با دو فنجان آب و نصف فنجان آبلیمو مخلوط کنید و بر روی حرارت قرار دهید تا جوش آید و سپس به مدت نیم ساعت روی حرارت ملایم قرار دهید و هر چند دقیقه مخلوط را هم بزنید. زمانی که مخلوط تیره شده موم آماده استفاده می باشد. 

آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیونReviewed by سه رخ on Jan 5Rating: 3.0آموزش تهیه موم عربی برای اپیلاسیونبا استفاده از ساده ترین مواد می توان در منزل و به راحتی موم عربی یا خلیجی تهیه کرده و استفاده کنید. در این مقاله روش تهیه موم عربی را به شما آموزش می دهیم.

با استفاده از ساده ترین مواد می توان در منزل و به راحتی موم عربی یا خلیجی تهیه کرده و استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *