روش مژه بلند زیبا با آرایش
مژه بلند و زیبا با آرایش
دی ۲۷, ۱۳۹۵
نکات مراقبت از پوست در زمستان
نکات مراقبت از پوست در زمستان
دی ۲۸, ۱۳۹۵

آموزش آرایش ملایم

آموزش آرایش ساده ملایم

آموزش آرایش ساده ملایم

آموزش آرایش ساده و ملایم :

     برای یک نوجوان آرایش کردن ناگهان مهم میشود. به نظر میرسد هر چیزی باعث جوش زدن میشود. این مقاله به شما در یافتن یک راه حل ساده و کاربردی کمک میکند و در عین حال به بایدها و نباید های آرایشی هم میپردازد. این مقاله آموزش میدهد چگونه یک آرایش تمیز داشته باشید.


۱- صورت خود را با یک محلول پاک کننده ملایم تمیز کنید.:

     هنگام خرید محلول پاک کننده آرایش دنبال نوع مخصوص پوست های حساس باشید حتی اگر پوست شما پاک کننده های قوی تر را هم میتواند تحمل کند. صورت خود را با یک حوله دست و و صورت نمناک، مرطوب کنید. پاک کننده را با یک حرکت دورانی بصورت خود بمالید تا کار لایه برداری پوست را هم درست انجام دهد. سپس صورت خود را با یک حوله گرم و مرطوب پاک کنید تا باقیمانده مواد پاک کننده از صورت شما پاک شود.

۲- مرطوب کننده صورت بمالید:

      قبل از آرایش کردن از برند مرطوب کننده مورد علاقه خود بمالید تا طراوت و شادابی شبنم های صبحگاهی را بصورت شما ببخشد. یک نکته خیلی مهم درباره مرطوب کننده ها همیشه باید به آن دقت کنید اینست که مرطوب کننده باید خیلی زود جذب باشد و روی پوست نماند و احساس سنگینی به پوست ندهد اگر اینطور نباشد باعث میشود که منفذهای پوست شما را بپوشاند و باعث جوش زدن شود.

۳- در این مرحله از کانسیلر استفاده کنید.

      از کانسیلر معدنی یا تهیه شده از مواد طبیعی با پوشش متوسط برای پوشاندن سیاهی دور چشم استفاده کنید تا چشمان شما سرحال و شاداب به نظر برسد. استفاده از این محصول که بیشتر به حالت مایع در بازار موجود است کمک خواهد کرد که آرایش شما بصورت مات و نه به صورت کیکی به نظر برسد. آنرا با انگشت حلقه خود به صورت بزنید.

۴- زمان استفاده از پنکیک!

      حالا از پنکیک پودری نزدیک به رنگ پوست خود استفاده کنید تا به چهره تان ظاهری طبیعی بدهد. اگر برایتان ممکن است از پودری با پوشش اس پی اف یا محافظ آفتاب استفاده کنید تا از پوست در مقابل اشعه های مضر آفتاب محافظت کند. از آنجاییکه کرم پودر برای آرایش سبک نیازی نیست پس میتوانید بعد از کانسیلر بلافاصله پن کیک پودری را استفاده کنید. هرگز دوباره روی کانسیلری که پودر خورده دوباره کانسیلر نزنید چون باعث میشود ترک خورده به نظر برسد.

۵- ریمل بزنید:

     راز داشتن یک چهره طبیعی وقتی ریمل میزنید این است که ریملی مناسب با رنگ چهره تان تهیه کنید. اگر شما بلوند هستید ریمل قهوه ای تیره بگیرید چون ریمل مشکی رنگ برای شما خیلی تند خواهد بود. اگر سبزه متوسط هستید هم می توانید ریمل قهوه ای تیره استفاده کنید هم مشکی. اگر موهای مشکی دارید، ریمل مشکی بخرید. اگر موهای شرابی یا قرمز دارید بسته به میزان روشنی یا تیرگی رنگ قرمز موهایتاناز ریمل قهوه ای تیره یا مشکی استفاده کنید. یک گزینه مناسب دیگر برای تمام رنگ موها استفاده از ریمل بیرنگ است. به هر دو طرف مژه های پلک بالا ریمل بزنید تا یک لایه پوشش زیبا به آنها بدهد. به مژه های پایینی هم فقط یک لایه به روی مژه ها کمی ریمل بزنید تا یک ظاهر زیبا به آنها بدهد.

۶- کمی رژ گونه بزنید:

      رنگی بخرید که به شما بیاید. اگر پوست خیلی روشن دارید رنگ گلبهی روشن برایتان خوب است. اگر پوست برنزه دارید رنگ هلویی روشن برایتان خوب است. اگر پوست تیره دارید رنگ صورتیقرمز تند برایتان خوب است. قبل از رژ گونه زدن قلم موی رژ گونه را کمی روی رژ گونه بچرخانید و بعد یک ضربه به قلم مو بزنید تا پودر اضافه گرفته شود. سپس رژ گونه را به برآمدگی گونه بزنید تا یک حالت طبیعی به چهره تان بدهید. برای اینکار خیلی ملایم قل مو را به صورت دورانی از برآمدگی گونه به سمت بیرون بزنید و محو کنید. هیچ وقت رژگونه اضافی یا پررنگ نزنید چون شبیه عروسک های باربی میشوید و آرایش تان غیر طبیعی به نظر خواهد آمد و این چیزی نیست که بدنبال آن هستید.

۷- مرحله آخر!

      آرایشتان را با یک برق لب بیرنگ یا صورتی خیلی کم رنگ با اس پی اف ۱۵ یا بالاتر تمام کنید. اگر لب های خشکی دارید از چپ استیک به جای برق لب استفاده کنید تا همیشه لب های شما نرم و مرطوب به نظر برسند. چپ استیک هم باید دارای اس پی اف (SPF) باشد.

آموزش آرایش ملایمReviewed by Pantea Paydar on Jan 16Rating:

1 دیدگاه

  1. هستی گفت:

    عالی بود رسی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *