حالت دادن به مو
آموزش موج دار کردن مو
دی ۲۳, ۱۳۹۶
مدل موی نیمه باز
دی ۲۸, ۱۳۹۶

آموزش حجم دادن به مو

حجیم کردن مو

آموزش حجم دادن به مو

آموزش حجم دادن به مو

   بسیاری از خانم ها از کم پشت بودن موهای خود ناراضی هستند و از روش های مختلفی برای حجم بخشیدن به موها استفاده می کنند. حتی بسیاری از افراد از محصولات حجم دهی مو استفاده می کنند. اما بسیاری از این محصولات به دلیل شیمیایی بودن ممکن است آسیب های دیگری را به موها وارد سازند. برای حجم دادن به موها ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که می توان به کمک ان ها موها را حجیم تر کرده و شکل کلی موها را تغییر داد.
   آرایشگران در آرایشگاه معمولا برای حجم دادن به موها از روش پوش دادن مو استفاده می کنند. حتی برای شینیون مو و آرایش مو نیز از شیوه پوش دادن استفاده می شود. اما در این ویدیو نحوهن حجیم کردن موها را به کمک اتوی مو به شما آموزش می دهیم. به این صورت که موها را به تیکه های مساوی تقسیم کرده و از قسمت فرق سر شروع به اتو کشیدن موها به سمت داخل مو کنید. موها را باید تیکه تیکه اتو کرد و در قسمت های نزدیک به ریشه باید اتو مو را مقداری بیشتر نگه دارید تا حرارت به موها برسد. سپس به کمک برس های مخصوص براشینگ موها را حالت دهید. برای بهتر متوجه شدن این روش فیلم زیر را مشاهده کنید. 

آموزش حجم دادن به موReviewed by سه رخ on Jan 16Rating: 3.0آموزش حجم دادن به موبسیاری از خانم ها و آقایان برای حجم دادن به موهای خود به سراغ روش های مختلف آرایش مو می روند که یکی از این روش ها استفاده از اتوی مو و برس براشینگ است. در این ویدیو نحوه حجیم کردن موها را به شما آموزش می دهیم.

بسیاری از خانم ها و آقایان برای حجم دادن به موهای خود به سراغ روش های مختلف آرایش مو می روند که یکی از این روش ها استفاده از اتوی مو و برس براشینگ است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *