ماسک خانگی برای رفع موی سبیل
ماسک طبیعی برای از بین بردن سبیل خانم‌ها (قسمت دوم)
خرداد ۱, ۱۳۹۷
آموزش چسباندن مژه مصنوعی
بهترین روش گذاشتن مژه مصنوعی
خرداد ۱, ۱۳۹۷

آموزش رقیق کردن لاک ناخن

روش های رقیق کردن لاک ناخن

آموزش رقیق کردن لاک ناخن

آموزش رقیق کردن لاک ناخن

   لاک ناخن یکی از محصولات آرایش ناخن است که خانم ها علاقه زیادی به استفاده از آن دارند. تاریخچه لاک ناخن به دوران چین باستان بر می گردد. در آن زمان چینی ها عادت داشتند ناخن های خود را به رنگ های مختلف درآورند. لاک ناخن چه اکیلیلی چه مات و یا براق از سه ترکیب اصلی تشکیل می شود که عبارتند از: پایه تعلیق کننده, ماده رنگی و پلیمرهای چسبنده. بسیاری از  لاک ها در اثر استفاده مکرر و برخورد اکسیژن با آن دچار غلیظ شدگی می شوند که این غلیظ شدگی را می توان با روش های مختلفی رقیق نمود. مدل مو
رقیق کردن لاک غلیظ شده
   یکی از مشکلات رایجی که پس از مدتی برای لاک ناخن ایجاد خواهد شد غلیظ شدن آن ها است که دلایلی مانند محکم نبستن درب آن و عدم نگهداری درست و... دارد. اگر لاک ناخن به هر دلیلی غلیظ شد می توانید آن را رقیق نمایید. 
   از ماده رقیق کننده ناخن استفاده نمایید. رقیق کننده لاک ناخن در بازار موجود است و با آن می توان لاک ها را قابل استفاده کرد. فقط کافیست یک قطره از آن را داخل شیشه لاک ریخته و درب لاک را بسته و آن را برعکس کنید تا با هم مخلوط شوند. لاک را تکان ندهید زیرا باعث ایجاد حباب هایی می شود که بعدا روی ناخن ظاهر خواهند شد و شکل لاک را خراب می کنند. اگر رقیق کننده لاک پیدا نکردید می توانید از استون خالص استفاده نمایید. فقط دقت داشته باشید که یک قطره کافی است زیرا اگر بیشتر استون بریزید لاک بیش از حد رقیق شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

آموزش رقیق کردن لاک ناخنReviewed by آرایشگاه on May 22Rating: 3.0آموزش رقیق کردن لاک ناخن بسیاری از ناخنکاران در آرایشگاه از روش هایی برای رقیق کردن لاک هایی که دچار غلظت شده اند استفاده می کنند تا طول عمر لاک را افزایش دهند. در این مقاله این روش ها را به شما اموزش می دهیم.

بسیاری از ناخنکاران در آرایشگاه از روش هایی برای رقیق کردن لاک هایی که دچار غلظت شده اند استفاده می کنند تا طول عمر لاک را افزایش دهند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *