طراحی ناخن پاییزی
طراحی ناخن پاییزی
آذر ۸, ۱۳۹۶
سایه چشم
آموزش کشیدن سایه چشم
آذر ۸, ۱۳۹۶

آموزش رنگ موی فانتزی

آموزش رنگ موی فانتزی

آموزش رنگ موی فانتزی

   رنگ مو یکی از تکنیک های پرطرفدار آرایشی است که هم خانم ها و هم آقایان از انجام دادن آن لذت می برند. زیرا تغییر رنگ ایجاد شده از طریق این تکنیک در موهای هر فرد موجب خلق چهره ای جدید خواهد شد و گاهاً در افزایش اعتماد به نفس فرد تأثیر مستقیم خواهد داشت. رنگ مو صرفا جنبه زیبایی نداشته و حتی می تواند عیوب مو همچون پیری زودرس، نارنجی بودن موها و موارد دیگر را برطرف کند. از بین رنگ موها، رنگ موی فانتزی طرفداران خاص خود را دارد. زیرا این مدل رنگ مو جذابیت و انرژی خاصی به چهره می بخشد. بسیاری از خانم هایی که موهای خود را دردلاک می کنند بعدها برای رنگ کردن و حتی تغییر فرم آن مو باید آن ها را از ته کوتاه کنند. در این مواقع می توان از تکنیک رنگ مو برای زیبا ساخت موهای کوتاه شده استفاده کرد.
   در ویدیوی زیر مدلی را مشاهده می کنید که بخش زیرین موهای خود را دردلاک کرده و برای رنگ کردن موهای خود مجبور به کوتاه کردن آن می شود. آرایشگر حرفه ای در این ویدیو با استفاده از رنگ موی فانتزی مدلی زیبا و جذاب به موها داده و موجب می شود کوتاهی مو ظاهر بدی در چهره فرد نداشته باشد. 

آموزش رنگ موی فانتزیReviewed by سه رخ on Nov 29Rating: 3.0آموزش رنگ موی فانتزیرنگ موی فانتزی یکی از انواع رنگ مو است که در آرایشگاه و بین دختران طرفداران بسیاری دارد. در این ویدیو مدلی از این رنگ مو را به شما آموزش می دهیم.

رنگ موی فانتزی یکی از انواع رنگ مو است که در آرایشگاه و بین دختران طرفداران بسیاری دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *