رنگ مژه
آموزش رنگ کردن مژه(قسمت۱)
فروردین ۱۳, ۱۳۹۷
شامپو رنگ مو
شامپو رنگ مو چیست؟
فروردین ۱۴, ۱۳۹۷

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)

رنگ کردن مژه

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)  :

  • یک تست حساسیت انجام دهید.

مقدار کمی رنگ آماده شده را روی پوست پشت گوش یا داخل آرنج قرار دهید. اجازه دهید رنگ بر روی پوست شما 30 دقیقه قبل از شستشو باقی بماند،حالا بشویید. بیشتر از 8 تا 24 ساعت صبر کنید. شما نیاز به نظارت بر نقطه ای که رنگ را اعمال کردید.دارید.  اگر شروع به خارش، سوزش کرد و یا ملتهب و قرمز شد، شما به احتمال زیاد واکنش آلرژیک به رنگ می دهید. اگر شما یک واکنش آلرژیک داشته باشید نباید از رنگ بر روی مژه ها استفاده کنید. با این حال، تا زمانی که هیچ واکنش آلرژیک ایجاد نگردد، رنگ آن باید برای شما نسبتا امن باشد.

  • یک مانع را اعمال کنید.

از یک توپ پنبه یا پد استفاده کنید تا روغن را در اطراف چشم خود بمالید. مانع را در زیر چشمان خود بگذارید، همچنین آن را به گوشه های بیرونی چشم هایتان،پلک بالا اعمال کنید. این رنگ نباید پوست شما را لکه دار کند، مراقبت کنید تا پس از رنگ کردن مژه پاک کردن رنگ مو، راحت تر شود و از لکه های ناخوشایند محافظت کند.

  • رنگ مژه را به اپلیکاتور بزنید.

لبه اپلیکاتور را به رنگ آغشته کرده و چندین بار آن را به طوری که تمام قسمت های آن به رنگ آغشته شود، فرو کنید. اپلیکاتور اساسا یک نوع فرچه ای است که شما هنگام استفاده از ریمل مژه و ابرو استفاده می کنید. اگر قبلا می دانید که چگونه ریمل مو را استفاده کنید، می توانید از این دانش در اینجا استفاده کنید. شما باید اپلیکاتور را بصورتی که گفته شد به رنگ آغشته کنید و همانجوری که به مژه های تن ریمل میزنید، رنگ را بزنید. دقت کنید به داخل چشم نرود.

آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲)Reviewed by سه رخ on Apr 3Rating: 3.0آموزش رنگ کردن مژه (قسمت۲) برای رنگ کردن مژه ها باید از عدم حساسیت مژه های خود اطمینان حاصل فرمایید زیرا مژه به چشمان شما بسیار نزدیک است و ممکن موجب ایجاد حساسیت چشمی گردد. در این مقاله نحوه رنگ کردن مژه را به شما آموزش می دهیم.

برای رنگ کردن مژه ها باید از عدم حساسیت مژه های خود اطمینان حاصل فرمایید زیرا مژه به چشمان شما بسیار نزدیک است و ممکن موجب ایجاد حساسیت چشمی گردد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *