رنگ ابروی تیره
رنگ ابرو برای موهای مشکی
فروردین ۲, ۱۳۹۷
آموزش برجسته کردن لب
برجسته کردن لب (قسمت اول)
فروردین ۲, ۱۳۹۷

آموزش رنگ کردن مو

رنگ کردن مو

آموزش رنگ مو

آموزش گام به گام رنگ کردن مو :

      رنگ مو را با توجه به راهنمای روی بسته بندی مخلوط کنید. برخی از رنگ موها را می توانید به صورت مستقیم از بسته خارج کنید و به مو بزنید. برخی رنگ مو ها ممکن است نیاز به مخلوط کردن با سایر محصولات داشته باشد. اگر رنگ شاخصی دارید و می خواهید آن را روشن تر کنید، همیشه می توانید نرم کننده ای را به رنگ مو اضافه کنید تا رنگ مو شل تر شود و راحت تر بر روی سر قرار بگیرد. اگر شما یک رنگ مو  میخواهید که نمی توانید پیدا کنید، می توانید آن را با مخلوط کردن دو رنگ مختلف ایجاد کنید.

    رنگ را بر موهای خود بزنید . شما می توانید از قلم مو برای رنگ کردن مو استفاده کنید یا می توانید آن را در یک کاسه مخصوص رنگ مو بریزید. از قسمت پایین موی خود شروع کنید .با دستکش آنرا پخش کنید. اکثریت رنگ را در انتهای مو خود متمرکز کنید و مطمئن شوید که نوک مو را کاملا اشباع کرده اید. همان طور که رنگ را به سمت بالا می برید، از رنگ کمتر استفاده کنید تا به رنگ طبیعی خود برسد. این کار را در سرتاسر موی سر خود انجام دهید، مراقب باشید همان قسمت طول را رنگ کنید. شما می خواهید رنگ حتی در اطراف کل سر شما باشد.

آموزش رنگ کردن موReviewed by سه رخ on Mar 22Rating: 3.0آموزش رنگ کردن موبرای رنگ کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از این روش ها می توان موها را به رنگ های مختلفی رنگ آمیزی کرد. در این مقاله روش های رنگ کردن مو را به شما آموزش می دهیم.

برای رنگ کردن موها روش های مختلفی وجود دارد که با استفاده از این روش ها می توان موها را به رنگ های مختلفی رنگ آمیزی کرد.

1 دیدگاه

  1. شراره گفت:

    خیلی عالی بود

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *