نحوه لاک زدن
آموزش لاک زدن حرفه‌ای
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
ترمیم ناخن شکسته
چگونه ناخن شکسته را ترمیم کنیم؟
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

آموزش تهیه رژلب طبیعی با توت

رژلب طبیعی با توت

آموزش تهیه رژلب طبیعی با توت

آموزش تهیه رژلب طبیعی با توت

   رژلب یکی از انواع لوازم آرایش است که برای خانم‌ها بسیاری ضروری و مهم محسوب می شود. رژ لب طبیعی که عوارض و ضررهای رژلب‌ های شیمیایی را نداشته باشد، یک وسیله عالی و کاربردی برای خانم‌ها می باشد تا بتوانند با خیال راحت آرایش کرده و از عدم وجود مواد سمی و مضری که حتی در برندهای معروف و گران‌ قیمت نیز وجود دارند، در امان باشند. به همین دلیل مجموعه سه رخ قصد دارد نحوه تهیه رژلب های خانگی و کاملاً طبیعی را به شما آموزش دهد.
   برای این کار می‌توانید انواع توت با رنگ‌ های قرمز، صورتی و بنفش را انتخاب نمایید تا رنگ دلخواه خود را ایجاد کنید. توصیه می کنیم توت‌ هایی را انتخاب کنید که از نظر رنگ قوی هستند تا کاملا رنگ ایجاد کنند و یک رژ لب طبیعی خوشرنگ از ان ها تهیه شود. 4 عدد توت درشت را به خوبی له کرده و آب و عصاره آن را خارج کنید. این عصاره به تنهایی می‌تواند یک رژ لب طبیعی باشد و با زدن آن به روی لب‌ها، رنگ طبیعی به آن بدهد. اما برای اینکه جلا و ماندگاری آن را بیشتر کنید و رنگ آن نیز تقویت شود، به رژ لب طبیعی خود مقدار کمی روغن زیتون یا وازلین اضافه نمایید تا درخشان و براق شود. همچنین می توان به این رژ لب طبیعی ، مقدار بسیار کمی پودر اسپرسو نیز اضافه کرد که در این صورت یک ترکیب رنگ قوی و عالی ایجاد خواهد شد. عصاره توت مدت زیادی در یخچال باقی نمی‌ ماند و زود خشک می‌ شود، ولی اگر آن را با روغن یا وازلین ترکیب کرده و بعد در یک ظرف کوچک دربسته نگهداری کنید، تا مدت‌ها در یخچال تازه و قابل استفاده باقی خواهد ماند.

آموزش تهیه رژلب طبیعی با توتReviewed by سه رخ on Feb 8Rating: 3.0آموزش تهیه رژلب طبیعی با توترژلب یکی از لوازم آرایشی بسیار ضروری برای خانم ها است که دارای مواد شیمیایی و سمی است به همین دلیل بهتر است از رژلب های طبیعی استفاده کنید. در این مقاله نحوه تهیه رژلب های طبیعی با انواع توت را به شما آموزش می دهیم.

رژلب یکی از لوازم آرایشی بسیار ضروری برای خانم ها است که دارای مواد شیمیایی و سمی است به همین دلیل بهتر است از رژلب های طبیعی استفاده کنید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *