لوازم آرایش مردانه
لوازم کیف آرایش مردانه
بهمن ۱۵, ۱۳۹۶
خط چشم ژله ای
آموزش ساخت خط چشم ژله‌ای
بهمن ۱۶, ۱۳۹۶

آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژه

ریمل تقویت مژه

آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژه

آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژه

   ریمل مژه یکی از لوازم رایش روزانه است که جهت زیبایی مژه ها بسیار اهمیت دارد. اگرچه تمام برندهای آرایشی ریمل هایی با ویژگی های مختلف را به بازار ارائه می دهند اما همانطور که می دانیم یک ریمل مرغوب و باکیفیت علاوه بر اینکه قیمت بسیار بالایی دارد از مواد شیمیایی بسیار زیادی در تولید آن استفاده شده که نه تنها برای محیط زیست مضر هستند بلکه می توانند مضراتی را نیز برای پوست و مو ایجاد کنند. بهترین راه استفاده از لوازم آرایشی ارگانیک و طبیعی است. در این مطلب سعی داریم نحوه تهیه یک ریمل خانگی را به شما آموزش دهیم که علاوه بر پر پشت کردن مژه ها موجب تقویت مژه ها نیز می شود. 
مواد لازم برای درست کردن ریمل
- 1 قاشق چای خوری روغن ویتامین E
- 1 قاشق چای خوری روغن نارگیل
- 1/2 قاشق چای خوری موم زنبور عسل
- 3 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا 
- 3 کپسول کربن فعال - activated charcoal 
- 1/4 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت - bentonite clay (اختیاری)
- یک کاسه شیشه ای کوچک
- آب گرم
- یک کاسه متوسط شیشه ای
- یک قاشق
مراحل درست کردن ریمل طبیعی در خانه
1. ابتدا مقداری روغن نارگیل، روغن ویتامین E  و موم عسل را اندازه گیری کرده و سپس درون ظرف شیشه ای کوچک ریهته و به خوبی با استفاده از قاشق مخلوط نمایید.
2. حال 1/4 کاسه متوسط را از آب جوش پر کرده و سپس کاسه کوچک را درون آن قرار دهید تا مواد درون کاسه کوچک با بخار آب ذوب گردند. کاسه کوچک باید در آب شناور باشد. اگر احساس کردید سطح آب بسیار بالا است مقداری از آن را خالی کرده تا آب وارد ظرف کوچک نشود.
3. در این مرحله، سه قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا را به ترکیب بالا اضافه کرده و آن را به خوبی با سایر مواد مخلوط نمایید. بهتر است ژل آلوئه ورا طبیعی را در این ریمل استفاده کنید تا از فواید آن در تقویت مژه ها نیز استفاده کنید.
4. سه کپسول زغال فعال را باز کرده و سپس محتویات آن را درون ظرف بریزید. اکنون تمام مواد موجود درون کاسه شیشه ای کوچک را با یکدیگر ترکیب نمایید تا حالت صاف و یکدستی برای آن ها ایجاد گردد. به جای زغال فعال می توانید از رنگ های معدنی مشکی نیز استفاده نمایید.
5. در مرحله آخر 1/4 قاشق چای خوری خاک رس بنتونیت را به ترکیب اضافه نمایید. البته اضافه کردن این ماده کاملاً اختیاری است اما اضافه کردن آن می تواند مانع از ایجاد لکه و رنگ بعد از استفاده از ریمل بر روی پوست گردد. علاوه بر این اضافه کردن این خاک رس به مواد ریمل طبیعی در سریع تر خشک شدن آن روی مژه ها نیز بسیار تأثیر دارد. اگر خاک رس بنتونیت را به مواد اضافه کردید آن را به خوبی با سایر مواد مخلوط نمایید تا تمام مواد صاف و یکدست گردند. اکنون ریمل طبیعی و خانگی شما آماده است.
6. برای استفاده بهتر و راحت تر از این ریمل ابتدا یک تیوپ از ریمل های قدیمی خود را به خوبی با آب و صابون بشویید و این ریمل را به آهستگی با استفاده از سرنگ، قیف و یا هر وسیله دیگر درون مخزن ریمل ریخته و به راحتی از آن استفاده نمایید. 

آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژهReviewed by سه رخ on Feb 5Rating: 3.0آموزش تهیه ریمل تقویت کننده مژهریمل یکی از محصولات آرایشی چشم است که می تواند تأثیرات زیادی بر روی چشم ها داشته باشد به همین دلیل بهتر است از ریمل های طبیعی استفاده نمایید. در این مقاله نحوه تهیه ریمل های تقویتی خانگی را به شما آموزش می دهیم.

ریمل یکی از محصولات آرایشی چشم است که می تواند تأثیرات زیادی بر روی چشم ها داشته باشد به همین دلیل بهتر است از ریمل های طبیعی استفاده نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *