آموزش آرایش چشم
بزرگ نشان دادن چشمها با آرایش
اسفند ۵, ۱۳۹۶
معایب مژه مصنوعی
عوارض مژه مصنوعی
اسفند ۵, ۱۳۹۶

آموزش ساخت رنگساژ مو

درست کردن رنگساژ مو

آموزش ساخت رنگساژ مو

آموزش ساخت رنگساژ مو

   رنگساژ کردن مو زمانی نیاز است که موها حالت براق بودن و زیبایی اولیه خود را ندارند. زمانی که موها را رنگ و مش می کنید در روزهای اول بسیار جذاب و زیبا به نظر می رسند. اما بعد از چند بار شستشو شفافیت و زیبایی اولیه خود را از دست داده و کدر و بی روح خواهند شد. اگر رنگساژ کردن موها به صورت حرفه ای انجام شود می تواند موها را به زیبایی روز اولش بازیابی کند. در واقع می توان گفت که رنگساژ =ترمیم دوباره رنگ مو است که مو را به زیبایی روز اول برمیگرداند. رنگساژ حالتی ضعیف از رنگ مو است که بیشتر برای موهای مش یا دکلره شده استفاده می گردد.
   ترکیب ضعیف رنگساژ موجب می شود تا موها دچار آسیب دیدگی زیادی نشوند. خاصیت رنگساژ این است که می توان گاهی اوقات یک تنوع جالبی به موها داد. در حالیکه با رنگ مو نمی توان چنین کاری کرد و آسیبی که با رنگ و اکسیدان به موها وارد می شود خیلی بیشتر است. زمان گذاشتن رنگساژ روی مو بستگی به جنس مو دارد. اما در کل در مدت زمان 10 دقیقه نتیجه خوبی دارد. پس از گذشت این مدت زمان می توان موها را شست. 
   برای درست کردن رنگساژ ابتدا یک چهارم از تیوپ رنگ را خالی کنید. اگر موهای بلوند دارید برای رنگساژ از شماره های 8 تا 10 استفاده نمایید تا رنگ موها زیباتر شود. سپس به میزان رنگی که از تیوپ خارج کردید با 75 سی سی اکسیدان شماره 1 و به همان میزان آب ترکیب نمایید. دقت کنید این ترکیب باید رقیق باشد. سپس این مواد را روی تمام قسمتهای مو پخش کرده و به آرامی شانه کنید. اگر قصد دارید بر روی مش موها رنگساژ بزنید زمان لازم یک دقیقه و اگر روی رنگ باشد، 15 دقیقه کافی است. در آخر موها را بشویید.
   اگر قصد بلوند کردن موهای خود را دارید و تمایل دارید رنگ موها خیلی روشن شود بهتر است این کار را به دست آرایشگران در ارایشگاه های حرفه ای بسپارید. اگر قصد دارید موها را با دکلره ترمیم ریشه کنید زمانی می توانید این کار را انجام دهید که ریشه 1 سانت باشد. افرادی که عادت دارند مدام موهای خود را رنگ و مش و دکلره کنند بهتر است برای مراقبت از موها از انواع ماسک موهای تقویت کننده و احیا کننده استفاده نمایند تا موها زیاد دچار آسیب دیدگی نشوند. 

آموزش ساخت رنگساژ موReviewed by سه رخ on Feb 24Rating: 3.0آموزش ساخت رنگساژ مورنگساژ مو یکی از روش های مناسب برای بازیابی شفافیت و براقی رنگ مو است که به راحتی توسط رنگ مو و واریاسیون و اکسیدان تهیه می شود. در این مقاله نحوه تهیه رنگساژ را به شما آموزش می دهیم.

رنگساژ مو یکی از روش های مناسب برای بازیابی شفافیت و براقی رنگ مو است که به راحتی توسط رنگ مو و واریاسیون و اکسیدان تهیه می شود.

1 دیدگاه

  1. roni گفت:

    وای چه عالی و کاربردی 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *