آموزش مدل لاک چریکی
تیر ۵, ۱۳۹۷
مدل آرایش دختران نوجوان
آموزش آرایش برای دختران نوجوان
تیر ۷, ۱۳۹۷

آموزش سایه چشم رنگین کمان

سایه رنگین کمانی

آموزش سایه چشم رنگین کمان

آموزش سایه چشم رنگین کمان

   سایه چسم یکی از پرکاربردترین محصولات آرایش چشم در آرایشگاه و کیف لوازم آرایشی هر خانمی است. سایه ها انواع مختلف دارند که هر کدام از آن ها در طرح و ها و مدل های مختلفی تولید شده و اغلب دارای رنگبندی کامل هستند. استفاده از سایه برای آرایش چشم ها نیاز به کمی سلیقه و خلاقیت دارد. به طور مثال شما برای حضور در یک جلسه کاری باید آرایشی نرمال داشته باشید و برای حضور در جشن عروسی دوست یا اقوام باید آرایشی جذاب و زیبا داشته باشید. به همین دلیل اید متناسب با شرایط و مدل ارایشی که دارید از رنگ های سایه چشم برای آرایش چشم ها استفاده کنید.
   در این ویدیو نحوه استفاده از سایه های رنگی به شکل رنگین کمان را به شما آموزش می دهیم. در واقع برای آرایش چشم ها از ترکیب رنگی رنگین کمان استفاده می کنیم و آن ها را به ترتیب و مرتب در پشت پلک اجرا می کنیم. این مدل ارایش چشم برای جشن های تابستانه و فستیوال ها و جشن های هالووین مناسب می باشد. برای آموزش این مدل سایه چشم ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش سایه چشم رنگین کمانReviewed by سه رخ on Jun 27Rating: 3.0آموزش سایه چشم رنگین کمانآرایش چشم رنگین کمانی یکی از شادترین انواع آرایش صورت است که دخترخانم های جوان در فستیوال ها و جشن های تابستانه از آن استفاده می کنند. در این ویدیو سایه چشم رنگین کمان را به شما آموزش می دهیم.

آرایش چشم رنگین کمانی یکی از شادترین انواع آرایش صورت است که دخترخانم های جوان در فستیوال ها و جشن های تابستانه از آن استفاده می کنند.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *