دیزاین بهاری برای ناخن
اسفند ۸, ۱۳۹۶
آموزش استفاده از ماسک حبابی
اسفند ۱۱, ۱۳۹۶

آموزش شینیون خطی

شینیون خطی

آموزش شینیون خطی

آموزش شینیون خطی

   شینیون یکی از شیوه های ارایش مو است که دارای انواع مختلفی است و بسیار پر طرفدار است. در آرایشگاه معمولا برای عروس خانم ها و افرادی که قصد شرکت در مجالس و مهمانی های مهم را دارند از شینیون برای آرایش موها استفاده می کنند. شینیون در واقع جمع کردن موها با شیوه های مختلف در قسمت پشت و یا بالای سر است. شینیون برای عروس خانم ها بسیار کاربرد دارد که مدل ها و انواع آن بسته به ذوق و سلیقه آرایشگر و حتی انتخاب خود  عروس دارد.
   معمولا خانم هایی که موهای بلند دارند به راحتی می توانند از شینیون برای آرایش موهای خود استفاده کنند. البته برای خانم هایی که موهای کوتاه دارند نیز می توان به کمک ترفندهای آرایشی با استفاده از موهای مصنوعی، شینیون های زیبایی ایجاد کرد. در این ویدیو شینیون خطی را به شما آموزش می دهیم که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و حالتی جذاب به موها می دهدو منظور از خطی این است که تیکه هایی از مو را به صورت خطی و مشخص برا روی شینیون انجام شده دیزاین می کنند. برای آموزش شینیون خطی فیلم زیر را مشاهده فرمایید.

آموزش شینیون خطیReviewed by سه رخ on Mar 1Rating: 3.0آموزش شینیون خطینحوه شینیون کردن موها به صورت خطی جهت آرایش کردن موهای عروس در آرایشگاه و دیزاین موی خانم ها برای شرکت در مجالس و مهمانی های مهم نیاز به آموزش و ذوق و قریحه دارد. در این ویدیو این مدل شینیون را به شما آموزش می دهیم.

نحوه شینیون کردن موها به صورت خطی جهت آرایش کردن موهای عروس در آرایشگاه و دیزاین موی خانم ها برای شرکت در مجالس و مهمانی های مهم نیاز به آموزش و ذوق و قریحه دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *