ترفندهای زیبا برای طراحی ناخن با لاک
اسفند ۲۷, ۱۳۹۶
مدل جدید شال
آموزش مدل جدید بستن شال
فروردین ۶, ۱۳۹۷

آموزش فر کردن موها با سشوار

فر کردن مو با سشوار

آموزش فر کردن موها با سشوار

آموزش فر کردن موها با سشوار

   موهای فر یکی از انواع مدل های پرطرفدار است که بسیاری از خانم ها برای حالت موهای خود می پسندند. برخی از خانم ها به صورت خدادادی موهایی فر و زیبا دارند و برخی موهای صاف و لخت و جذاب. معمولا خانم هایی که موهای صاف دارند از حالت موهای خود ناراضی هستند و تمایل دارند موهای آن ها حالت فر داشته باشد. به همین دلیل بل استفاده از روش های مختلف و حتی با استفاده از مواد مخصوص فر، موهای خود را فر می کنند. اما برای فر کردن موها روش های مختلف و ساده تر از مواد فر وجود دارد. در ادامه روشی ساده را به شما اموزش می دهیم.
   در این ویدیو به خانم هایی که موهای صاف اما حالت دار دارند آموزش می دهد که چگونه موهای خود را فر و حجیم کنند. با استفاده از یک الک که در آشپرخانه از آن استفاده می کنید موهای خیس و تازه شسته شدهی خود را سشوار کشیده و خشک کنید. با این روش بعد از خشک شدن موها متوجه فر شدن موها و حالت بسیار زیبای آن ها خواهنید شد. برای آموزش بهتری توصیه می کنیم ویدیو زیر را مشاهده نمایید. 

آموزش فر کردن موها با سشوارReviewed by سه رخ on Mar 23Rating: 3.0آموزش فر کردن موها با سشوارموهای فر یکی از انواع مدل های مو است که چهره ای جذاب و زیبا به خانم ها می بخشد. برای داشتن موهای فر می توان از سشوار استفاده نمود. در این ویدیو این روش را به شما آموزش می دهیم.

موهای فر یکی از انواع مدل های مو است که چهره ای جذاب و زیبا به خانم ها می بخشد. برای داشتن موهای فر می توان از سشوار استفاده نمود.

2 دیدگاه ها

  1. donya گفت:

    khaili jaleb boddddd

  2. Simmmma گفت:

    Merc . Khily jaleb bod

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *