ماسک ماست
ماسک آبرسان مو با ماست
بهمن ۱۸, ۱۳۹۶
رژلب طبیعی با توت
آموزش تهیه رژلب طبیعی با توت
بهمن ۱۹, ۱۳۹۶

آموزش لاک زدن حرفه‌ای

نحوه لاک زدن

آموزش لاک زدن حرفه‌ای

آموزش لاک زدن حرفه‌ای

   لاک ناخن یکی از لوازم آرایش ناخن است که تأثیر زیادی در افزایش زیبایی دست ها دارد. گزینه های مختلف و رنگارنگی برای انتخاب لاک ناخن وجود دارد که می توانید متناسب با موقعیت، استایل و ... یک رنگ خاص و زیبا را برای ناخن خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب رنگ مورد نظر لازم است تا لاک ناخن را بسیار دقیق و حرفه ای روی ناخن بزنید. در این مطلب نحوه لاک زدن حرفه ای را به شما اموزش می دهیم.
- استفاده از لاک پاک کن
   قبل از اینکه لاک جدیدی را روی ناخن های خود بزنید باید لاک قبلی را از روی ناخن خود پاک نمایید. حتی اگر ناخن ها تمیز بودند نیز اول باید ناخن ها را با یک لاک پاک کن تمیز کرد تا هر نوع چربی و آلودگی از روی ناخن پاک شود. با این کار لاک ناخن جدید ماندگاری بیشتری روی ناخن ها دارد. 
- استفاده از یک پوشش پایه (base coat) با رنگ روشن
   قبل از زدن لاک اصلی روی ناخن ها ابتدا با یک بیس کت روشن ناخن ها را بپوشانید. با این کار لاک ناخن اصلی ظاهری صاف تر و زیباتر بر روی ناخن خواهد داشت. توجه کنید قبل از اینکه لاک ناخن اصلی را بزنید بگذارید تا بیس کت به طور کامل خشک گردد.
- بطری لاک ناخن را با دقت باز کنید.
   ابتدا باید رنگ لاک ناخن مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بطری لاک ناخن را در کف دست بگیرید تا مایع لاک کمی گرم شود. به توصیه ناخن کاران حرفه ای در آرایشگاه به هیچ عنوان بطری لاک ناخن را تکان ندهید زیرا موجب ایجاد حباب در بطری می شود و در نهایت کیفیت لاک را بر روی ناخن کاهش می دهد . بعد از باز کردن بطری لاک، ابتدا باید مایع اضافی بر روی فرچه لاک ناخن را با کشیدن بر لبه بطری به داخل بطری ریخته و سپس شروع به لاک زدن کنید.
- اولین لایه از لاک ناخن را بزنید.
   برای لاک زدن باید فرچه لاک را در مرکز ناخن قرار داده و آن را از کوتیکول ناخن ابتدا از سمت چپ و سپس از سمت راست به سمت بالا بکشید. با این کار یک لایه نازک از لاک روی ناخن را می پوشاند. بهتر است لاک زدن را از ناخن کوچک شروع کرده و به ترتیب به سمت انگشت شصت بروید. برای افزایش تمرکز بر روی لاک زدن بهتر است دست خود را روی یک میز و یا هر سطح محکم دیگری قرار دهید تا تسلط بیشتری بر روی فرچه لاک داشته باشید.
- لایه دوم و سوم را بزنید.
   اجازه دهید ابتدا لایه اول لاک کامل خشک شده و سپس لایه دوم لاک را بزنید. معمولا لایه دوم به خوبی ناخن را پوشش خواهد داد اما اگر لازم بود می توانید بعد از خشک شدن لایه دوم، لایه سوم از لاک را روی ناخن بزنید. همیشه دقت کنید لایه آخر لاک را بسیار دقیق و صاف بزنید تا ناخن ها زیبا شوند. 
- اجازه دهید لاک ناخن کاملا خشک شود.
   قبل از انجام هر کاری اجازه دهید تا ابتدا لاک ناخن به طور کامل خشک گردد. اگر هم عجله دارید می توانید از یک ظرف آب یخ برای خشک شدن لاک ناخن استفاده نمایید. کافیست ناخن های لاک زده خود را به مدت 1 تا 2 دقیقه درون ظرفی از آب یخ قرار دهید تا سریعتر خشک گردند.
- استفاده از تاپ کت (top coat)
   پس از اینکه لاک ناخن به طور کامل خشک شد باید یک لایه تاپ کت شفاف بر روی ناخن ها بزنید. این کار باعث می شود ماندگاری لاک ناخن افزایش یابد و همچنین رنگ زیباتر و شفاف تری داشته باشد.
- پاک کردن قسمت های اضافی لاک ناخن
   در مرحله آخر لازم است تا ناخن را بررسی کنید و قسمت های اضافی لاک ناخن که در اطراف ناخن وجود دارد را با استفاده از استون و یک قلموی تمیز و باریک یا گوش پاک کن، تمیز نمایید. 

آموزش لاک زدن حرفه‌ایReviewed by سه رخ on Feb 8Rating: 3.0آموزش لاک زدن حرفه‌ایلاک ناخن یکی از زیباترین محصولات آرایش ناخن ها است که نحوه زدن آن تأثیر زیادی در زیبایی ناخن ها دارد. در این مقاله نحوه لاک زدن حرفه ای را به شما آموزش می دهیم.

لاک ناخن یکی از زیباترین محصولات آرایش ناخن ها است که نحوه زدن آن تأثیر زیادی در زیبایی ناخن ها دارد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *