مارک لوازم آرایشی گیاهی
بهترین مارک لوازم آرایشی گیاهی
مهر ۲۶, ۱۳۹۶
مدل تاج عروس
تاج عروس
مهر ۲۶, ۱۳۹۶

آموزش تهیه ماسک زغال در خانه

ماسک سیاه

آموزش تهیه ماسک زغال در خانه

آموزش تهیه ماسک زغال در خانه

ماسک زغال یکی از مؤثرترین ماسک های مراقبت از پوست است که می تواند به پاکسازی پوست، سم‌ زدایی و نرمی پوست کمک کند. زمانی که این ماسک بر روی صورت قرار می گیرد سموم و آلودگی‌های سطح پوست را جذب کرده و سطح پوست را پاکسازی می کند. در ساخت این ماسک علاوه بر زغال از مواد طبیعی و معدنی دیگری مانند خاک بتونیت، عسل و روغن‌های معطر استفاده می گردد تا اثر بخشی آن برای رفع سموم و آلودگی‌ها از سطح پوست بیشتر گردد. در این مقاله نحوه تهیه این ماسک را در منزل به شما آموزش می دهیم.

مواد مورد نیاز برای ماسک زغال:

- 1 قاشق چای خوری خاک بنتونیت
- 1 قاشق چای خوری پودر زغال فعال
- 2 قاشق چای خوری آب
- نصف قاشق چای خوری عسل
- یک قطره روغن درخت چای
- یک قطره روغن اسطو خودوس

روش ساخت ماسک زغال

آب و روغن معطر را در کاسه ریخته و خاک بنتونیت را روی مخلوط آب بپاشید و سپس حدود 10 ثانیه صبر کرده تا خیس بخورد. با این کار مخلوط شدن و ترکیب آن آسان‌ تر انجام می شود سپس زغال فعال و عسل را به مخلوط اضافه نمایید. از یک کفگیر پلاستیکی استفاده کرده تا مخلوط به خوبی هم زده شود. البته خاک کمی حالت چسبندگی دارد به همین دلیل مقداری طول می‌کشد تا کاملا مخلوط گردد. میزان مواد این ترکیب به اندازه‌ ای است کهمی توان از آن دو ماسک تهیه کرد. بعد از اتمام کار ماسک آماده شده را روی صورت بزنید. به مدت 10 دقیقه اجازه دهید ماسک بر روی پوست خشک گردد سپس صورت خود را با آب گرم و صابون شست و شو دهید.

نکته: توجه داشته باشید این ماسک یکبار مصرف بوده و نمی‌توان آن را به خوبی نگهداری کرد زیرا مواد نگهدارنده در ترکیب خود ندارد. به همین دلیل این ماسک را باید قبل از مصرف تهیه کنید. 

آموزش تهیه ماسک زغال در خانهReviewed by سه رخ on Oct 18Rating: 3.0آموزش تهیه ماسک زغال در خانهماسک زغال یکی از پر کاربردترین و مؤثرترین ماسک های مراقبت از پوست است که موجب لایه برداری د ترمیم پوست خواهد شد. در این مقاله نحوه ساخت این ماسک را در منزل به شما آموزش می دهیم.

ماسک زغال یکی از پر کاربردترین و مؤثرترین ماسک های مراقبت از پوست است که موجب لایه برداری د ترمیم پوست خواهد شد.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *