شوگر افکت ناخن
تکنیک شوگر افکت ناخن چیست؟
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶
مدل آرایش عید نوروز
آرایش عید نوروز (قسمت ۱)
اسفند ۱۲, ۱۳۹۶

آموزش مانیکور ناخن

مانیکور ناخن

آموزش مانیکور ناخن

آموزش مانیکور ناخن

   تمام خانم‌ ها دوست دارند دستانی زیبا همراه با ناخن های شیک و مرتب داشته باشند و البته دستان زیبا نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند. یکی از شیوه های مراقبت و رسیدگی به ناخن های دست مانیکور است. در این مقاله نحوه مانیکور ناخن را به شما آموزش می دهیم.

ابزار مانیکور

   اول از همه یک ست ابزار مانیکور ناخن تهیه نمایید.  اگر هم تعدادی از ابزارهای مانیکور ناخن را دارید، می‌توانید لوازم مورد نیاز دیگر را به صورت جدا تهیه فرمایید. معمولا یک ست مانیکور ناخن دارای ابزار زیر است:
- قیچی کوچک سر خم
- ناخن ‌گیر کوچک برای دست و ناخن‌گیر بزرگ برای پا
- ابزار پاک کردن زیر ناخن
- ابزار برای بریدن پوسته‌ی اضافی دور ناخن
- ابزار برای عقب دادن پوسته‌ی اطراف ناخن
- سوهان
- پولیش برای روی ناخن
    ابتدا باید دستان را شسته و سپس با ابزار مخصوص زیر ناخن را پاک کرده تا تمیز شود. با استفاده از ناخن‌گیر، ناخن‌ ها را به اندازه‌ای که می پسندید، کوتاه نمایید. مطابق با فرم ناخن ها، آن ها را سوهان کشیده و مدل دهید. سپس به ناخن‌ها بافر (بافر موجب براق شدن و صاف و صیقلی شدن ناخن می گردد) بزنید. با ابزار مخصوص (نوع چوبی) پوسته‌ی اطراف ناخن‌ها را عقب بزنید و سپس با ابزار مخصوص بریدن، این پوسته‌ ها را به دقت ببرید. حالا دستان را با صابون شسته و به آن‌ها کرم مرطوب کننده بزنید. برای داشتن دستان زیبا و جذاب‌ تر، فرنچ مانیکور را نیز انجام دهید که در این صورت به لاک ناخن و بیس کت و تاپ کات نیاز دارید. 

آموزش مانیکور ناخنReviewed by سه رخ on Mar 3Rating: 3.0آموزش مانیکور ناخنمانیکور یکی از روش های ترمیم و تقویت ناخن ها در ارایشگاه است که توسط ناخن کار و ابزار مانیکور به صورت حرفه ای انجام می شود. در این مقاله این روش تقویت ناخن را به شما آموزش می دهیم.

مانیکور یکی از روش های ترمیم و تقویت ناخن ها در ارایشگاه است که توسط ناخن کار و ابزار مانیکور به صورت حرفه ای انجام می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *