آموزش کشیدن خط لب و رژلب
آموزش کشیدن خط لب و رژلب مات
تیر ۲۵, ۱۳۹۷
آموزش درمان گودی چشم
تیر ۲۷, ۱۳۹۷

آموزش مدل آمبره مو

آمبره مو

آموزش مدل آمبره مو

آموزش مدل آمبره مو

   آمبره یکی از مدل ها و تکنیک های رنگ مو است که می توان از آن برای آرایش و تغییر رنگ موها استفاده کرد. در این تکنیک موها از رنگ تیره به سمت رنگ روشن می روند. می توان از ترکیب رنگ های مختلف برای موها در این تکنیک استفاده کرد. معمولا در این روش از رنگ های بلوند برای قسمت های پایین مو و رنگ های تیره مانند قهوه ای تیره  و نسکافه ای تیره برای ریشه مو استفاده می شود. 
   در این ویدیو موهای طبیعی را با استفاده از فرآیند دکلره کردن به پایه می رسانیم سپس با استفاده از رنگساژ های زیبا رنگ موها را متعادل و متناسب با رنگ ریشه خواهیم ساخت. بسیاری از خانم هایی که موهای قهوه ای رنگ و یا تیره دارند نیازی به رنگ ریشه نخواهند داشت. امروزه این تکنیک بسیار پرطرفدار است و در آرایشگاه زنانه برای انواع موهای بلند و کوتاه مورد استفاده قرار می گیرد. برای اموزش بیشتر ویدیو زیر را مشاهده کنید. 

آموزش مدل آمبره موReviewed by آرایشگاه on Jul 17Rating: 3.0آموزش مدل آمبره موآمبره یکی از تکنیک های رنگ مو است که موها را از رنگ تیره به سمت رنگ روشن برده و موجب جذابیت و زیبایی آن ها می شود. در این ویدیو مدل امبره مو را به شما آموزش می دهیم.

آمبره یکی از تکنیک های رنگ مو است که موها را از رنگ تیره به سمت رنگ روشن برده و موجب جذابیت و زیبایی آن ها می شود.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سئوال امنیتی ;) *